Google Ads Reklama

Google Ads reklama –  tai paslauga, už kurią mokama, norint pritraukti potencialius klientus į Jūsų internetinį puslapį.
Tai reklama, kuri veikia efektyviau nei mėginimas pritraukti lankytojus natūraliai.

Naudodami Google Ads reklamą, galite rinktis labiausiai tinkančią PPC (pay-per-click) kampaniją Jūsų verslui – mokamą paieškos reklamą, vaizdinės reklamos tinklą, partnerių tinklą, pakartotinę rinkodarą – Remarketingą bei kainų koreliacijų puslapius, kurie suteikia platų internetinės reklamos pasirinkimą.

Vardas *
Fill out this field
El. pašto adresas *
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.
Telefono numeris *
Fill out this field
Jūsų svetainės www adresas *
Fill out this field
Jūsų žinutė *
Fill out this field
You need to agree with the terms to proceed
You need to agree with the terms to proceed

Kodėl klientai renkasi mus?

rocket_launch

Profesionalumas

Nuolatos tobuliname savo įgūdžius bei žinias, kad klientams galėtume suteikti aukščiausio lygio paslaugas.

card_membership

Operatyvumas

Greitai reaguojame į klientų užklausas, kadangi suprantame, jog XXI amžiaus pasaulyje – efektyvumas yra priotitetas versle.

euro

Kruopštumas

Skaitmeninė rinkodara reikalauja daug dėmesio skirti smulkmenoms ir tik devynis kartus pamatavus – imtis veiksmų.

Google Ads nauda verslui

Google reklama yra efektyvus sprendimas, kai norite pasiekti naujus klientus, taip pat šiuo reklamos būdu galite populiarinti Jūsų verslo prekės ženklą. Tinkamai išnaudojama Google reklama gali padėti Jūsų internetiniam verslui būti našesniam ir tuo pačiu didinti  pardavimus. Štai dar keletas faktorių, kodėl verta naudotis Google reklamos paslaugomis:

  •  Pirmiausia, tai vienas iš nedaugelio pasirinkimų, kai reikalingas naujo prekės arba paslaugos pristatymas į rinką. Šiuo būdų dažniausiai norima pasiekti efektyvų rezultatą ir tai leidžia sutaupyti  daug laiko, kol galiausiai produktas pradės būti žinomas.
  •  Reklama internete būtina ir tokiu atveju, kai reikalingas pardavimų skatinimas. Jeigu parduodamų prekių kiekis internete sumažėjo – nelaukite, kol jos organiškai taps vėl reikalingos. Imkitės priemonių, kurios iš karto skatina prekės ar paslaugos paklausą.
  • AdWords reklama puikiai atlieka savo darbą ir tokiu atveju, kai reikalingas naujų akcijų pristatymas vartotojams. Taikant nuolaidas norisi sulaukti kuo daugiau susidomėjimo ir ši reklama  maksimaliai tai padeda pasiekti.
  • Galiausiai, šis reklamos būdas labai padeda jauniems verslams, kurie dar tik žengia pirmuosius žingsnius ir siekia kuo garsiau įprasminti savo verslą, kad vardas taptų žinomesnis.

Google AdWords reklamos paslaugos

Kodėl turėtumėte pasirinkti SEOpartneriai.lt Google Ads reklamos paslaugas?
Savo klientams skatiname sudaryti išlaidų planą, kuris padeda efektyviai kontroliuoti kainą leidžiant Google Ads reklamos kampanijas: naudojant Google AdWords reklamą, jūs nustatote atitinkamą sumą, kuri patenkintų jūsų poreikius.

Mokėkite tik tada, kai žmonės paspaudžia ant jūsų reklamos skelbimo. Visada žinosite kur keliauja jūsų pinigai, ir mokėsite tik tada, kai Google vartotojas  paspaus ant jūsų reklamos.

Galite pasiekti savo tikslus naudojant jums tinkamiausią reklamos būdą. Bendradarbiaujant su klientais, visada kreipiame demėsį į kampanijos smulkmenas, kurios yra svarbios norint pasiekti kuo didesnę potencialių klientų auditoriją.

Kuriame kokybišką turinį: mūsų AdWords kampanija pritraukia tą auditoriją, kurios jums būtent reikia. Analizuodami konkurentų kampanijų skelbimus, stengiamės sukurti unikalų skelbimų turinį, kuris pritraukia akį.

Google AdWords reklamos paslaugų rezultatai greitai pastebimi. Paskelbus Google AdWords reklamos kampaniją, rezultatus jau galite matyti sekančia dieną, tai vienas iš Google reklamos privalumų, lyginant su organine reklama.

Mūsų Google AdWords reklamos specialistai visada įsiklausys į jūsų poreikius. Garantuojame platų galimybių pasirinkimą, kurias įgyvendins mūsų komanda.

Kaip mes dirbame?

Pasiruošimas

Pirmojo žingsnio metu, kartu išsiaiškinsime Jūsų poreikius bei kokius tikslus norite pasiekti Google reklamos pagalba, atrinksime tinkamus raktažodžius , atitinkačius Jūsų verslo nišą ir nusistatysime biudžetą.

Kuo tai bus naudinga Jums?

Tinkamas poreikių ir tikslų nustatymas yra svarbi dalis, visos reklamos kampanijos, todėl dėsime visas pastangas, jog gerai suprastume Jūsų parduodamą produktą ar paslaugą ir identifikuosime tinkamą auditoriją. Tai leis Jums sutaupyti reklamos kąštų bei išvengti klaidų tolimesnėse Google reklamos kampanijose, kas leis užtikrinti aukštus konversijos rodiklius.

Kampanijos kūrimas

Google AdWords kampanijų kūrimas yra atsakingas ir kruoštus darbas, kurio metu įvertinsime skirtingus, sėkmę lemiančius faktorius – verslo nišą, konkurencingumą, optimaliausią mokestį už paspaudimą.

Kuo tai bus naudinga Jums?

Pirmiausia, sutaupysite daug savo brangaus laiko, kadangi Google AdWords reklama kuriama įvertinus naudojamus raktinius žodžius, kurie gaunami atlikus detalią analizę, taip pat vertinamas vartotojų poreikis ir atliekamas rinkos tyrimas, kurio dėka nustatoma tinkama strategija Jūsų verslui, kuri padės tikslingai pasiekti tikslinius klientus. Toliau, ieškomas patraukliausias pasiūlymas, kuris labiausiai domintų potencialius pirkėjus (nauja prekė, akcijos ir t.t.), galiausiai, kuriamas įtikinamas reklamos skelbimas, kuris ne tik padidins pardavimus, tačiau taip pat ir pagerins Jūsų verslo vardo reputaciją

Priežiūra ir administravimas

Google AdWords reklamos kampanijos administravimo metu yra sekami raktažodžių rodikliai. Neefektyvūs ir rezultatų neteikiantys raktiniai žodžiai yra šalinami bei pridedami nauji, potencialią naudą galintys atnešti raktažodžiai.

Kuo tai bus naudinga Jums?

Mes pasirūpinsime už Jus, jog veikianti Google Ads reklamos kampanija nuolatos būtų efektyvi bei kievienas investuotas euras atneštų Jums grąžą.

Analizė ir ataskaita

Kiekvieną mėnesį teikiame ataskaitas apie kampanijos efektyvumą. Ataskaitose pateikiami raktiniai žodžiai, už kuriuos mokate bei sudaromos rekomendacijos, kurios padeda dar efektyviau optimizuoti kampaniją.

Kuo tai bus naudinga Jums?

Pateiktoje ataskaitoje aiškiai matysite ar kampanija yra efektyvi, ar tinkamai vykdo konversijas ir išsikeltus tikslus bei reklamos atsiperkamumą. Po ataiskaitos pateikimo, Jums paskambinsime ir viską išsamiai paaiškinsime apie kampanijos progresą ir kryptį, atsakysime į visus Jūsų klausimus ir kartu spręsime, kaip dar labiau galime pagerinti kampanijos našumą.

Pagrindiniai Google Ads reklamos kriterijai

Prieš leidžiant Google AdWords reklamą, labai svarbu parinkti tinkamus raktinius žodžius, pagal kuriuos Jūsų tikslinė auditorija ieško Jūsų parduodamos prekės ar paslaugos. Raktinių žodžių tyrimą galite atlikti pasinaudojus Google Keywords Planner įrankiu, kurį galite rasti prisijungus prie Google AdWords paskyros, šis įrankis Jums padės atsirinkti tinkamus raktinius žodžius.

Pirmiems Google AdWords reklamos kampanijos mėnesiams rekomenduojame išleisti iki 50% nustatyto reklamos biudžeto, kadangai norimai konversijai pasiekti, reikalingas nuolatinis kampanijos optimizavimas, išleisdami tik dalį nusistatyto biudžeto, pradžioje apsidrausite nuo netinkamai optimizuotos reklamos kampanijos.

Pakartotinė rinkodara – Remarketingas sudaro galimybę iš naujo pasiekti prarastus potencialius klientus, kurie pirmą kartą apsilankę Jūsų internetinėje svetainėje, neatliko jokio veiksmo. Net 95% vartotojų, apsilankę interneto svetainėje, neatlieka jokio veiksmo. Tinkamai įdiegę pakartotinės rinkodaros įrankį, galėsite susigrąžinti net iki 55% prarastų vartotojų.

Sužinokite, kaip galime padėti jūsų verslui augti

Vardas *
Fill out this field
El. pašto adresas *
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.
Telefono numeris *
Fill out this field
Jūsų svetainės www adresas *
Fill out this field
Jūsų žinutė *
Fill out this field
You need to agree with the terms to proceed
You need to agree with the terms to proceed

Su jumis dirbs

Aivaras Jocys

Google skyriaus vadovas

Mantvydas Pečiulis

Google Ads specialistas

Mūsų klientai

Google Ads reklama jūsų verslui – tai vienas greičiausių ir veiksmingiausių būdų padidinti pardavimus, pritraukti potencialius klientus bei auginti investicijų grąžą internete. Kadangi Google yra populiariausia paieškos sistema Lietuvoje, reklama joje leidžia pasiekti didžiąją dalį interneto vartotojų ir efektyviai nukreipti juos ten, kur jums svarbiausia – į svetainę, kuri parduoda jūsų produktų ar paslaugų spektrą.

Žemiau rasite išsamų paaiškinimą, kaip Google Ads veikia, kodėl ši reklama gali tapti jūsų verslo varikliu, kokia reklamos vertė ir reklamos kaina, bei kokią naudą sukuria tinkamai įgyvendinta strategija. Taip pat aptarsime, kokius veiksmus įgyvendiname reklamos paslaugos metu, kaip pritraukiame tikslinę auditoriją, kaip optimizuojame biudžetą ir kokius rodiklius vertiname, kad rezultatas būtų maksimalus.

Kodėl verta rinktis Google Ads?

Greiti rezultatai

Skirtingai nei SEO yra ilgalaikis procesas, Google Ads leidžia pajusti naudą iškart vos tik paleidus kampaniją. Vos per kelias valandas reklaminiai skelbimų antraščių tekstai pasirodo Google paieškos rezultate, tad potencialiems klientams tereikia paspausti ant nuorodos, kad patektų į jūsų svetainę.

Efektyvus biudžeto valdymas

Google Ads reklamai (dar žinoma kaip Google AdWords) galima skirti bet kokio dydžio biudžetą – nuo kelių dešimčių iki tūkstančių eurų per dieną. Be to, mokate tik už paspaudimus – kaina už paspaudimą priklauso nuo raktinio žodžio konkurencijos, bet skelbimas gali būti rodomas nemokamai, jei vartotojai jo nespaudžia.

Tikslinė auditorija

Google Ads suteikia platų taikymo priemonių spektrą: galima rinktis demografinę, geografinę, elgesio, pomėgių segmentaciją bei naudoti Google patyrimo duomenis. Taip pasiekiami žmonės, kurie ieško konkretaus produkto ar sprendimo, tad atsiranda didelė tikimybė, kad lankytojas virs pirkėju.

Išsamūs duomenys ir matavimai

Naudodami Google Ads turėsite priėjimą prie statistikos realiu laiku: matysite, kiek žmonių paspaudė, kurius raktinius žodžius įvedė, kiek konversijų įvyko, kokiu paros metu vartotojai aktyviausi. Visus šiuos rodiklius papildo Google Analytics, suteikianti gilesnę įžvalgą apie lankytojų elgseną.

Reklama gali būti rodoma ten, kur yra jūsų tikslinė auditorija:

  • Reklama Google paieškos sistemoje
  • Vaizdinė reklama tinklalapiuose (angl. Google Display Network)
  • YouTube reklama
  • Gmail reklama
  • Google Maps vietinė reklama

Lanksti kaina ir mokėjimo modelis

Google Ads yra PPC (mokestis už paspaudimą) sistema. Biudžetas gali būti nustatomas kasdien, kas savaitę ar kas mėnesį, su ribomis, kad išvengtumėte nepagrįstų išlaidų. Maksimalios paspaudimo kainos taip pat kontroliuojamos, kad reklama rodoma tik taip, kaip jums priimtina.

Trumpai tariant, Google reklama yra pritaikoma tiek dideliems, tiek mažiems verslams, nes gali atnešti ženklią grąžą už investicijas. Google reklama suteikia galimybę rodyti skelbimus būtent tiems vartotojams, kurie jau domisi jūsų siūlomu produktu ar paslauga, todėl šio kanalo efektyvumas dažnai lenkia kitas reklamos formas.


Kaip veikia Google Ads?

Google Ads – tai aukciono principu veikianti sistema, kur raktinio žodžio konkurencija ir kokybės balas yra aukštas arba žemesnis, lemia jūsų kaina už paspaudimą (CPC). Kaskart, kai vartotojas ieško tam tikros frazės, Google atlieka greitą aukcioną tarp reklamuotojų, kurie nori pasirodyti su tuo raktiniu žodžiu.

Galutinė paspaudimo kaina ir skelbimo pozicija priklauso nuo:

  • Maksimalaus kainos pasiūlymo už paspaudimą
  • Kokybės balo, kurį lemia skelbimo aktualumas, nukreipimo svetainės atitiktis, antraštės patrauklumas, Google algoritmų vertinamas turinio kokybės lygis
  • Skelbimo plėtinių bei kitų pridėtinių verčių (pvz., vietovės, telefono numerio, atsiliepimų)

Jei jūsų kokybės balas geresnis, tuo didesnė CPC gali mažėti – taip elgiasi Google, skatindama rodyti tik vartotojui aktualius skelbimus.


Kuo naudinga Google Ads reklama gali būti jūsų verslui?

Efektyvus potencialių pirkėjų pritraukimas

Sistema leidžia rodyti skelbimus tik tiems, kurie iš tiesų domisi produktu. Pavyzdžiui, žmogus suveda „elektrinis paspirtukas X kaina“ – rodomas jūsų reklaminis skelbimas. Taip gaunate lankytojų, kurie jau ketina pirkti.

Galimybių gausa

Mokama reklama per Google Ads gali pasirodyti ne tik paieškoje, bet ir partnerių tinkluose, „YouTube“, Gmail, žemėlapiuose, remarketinge (pakartotinė reklama). Kuo daugiau kanalų išbandote, tuo platesnę tikslinę grupę pasiekiate.

Puikiai matuojamas atsiperkamumas

Kadangi Google Ads skelbimai generuoja srautą aiškiai apibrėžtu mokėjimo modeliu, nesudėtinga sekti vartotojų veiksmus, t. y. ar lankytojas, atėjęs per reklamą, atliko pirkimą. Tad matote realią investicijų grąžą iš mokamos reklamos.

Galimybė aplenkti konkurentus

Jei jūsų konkurentai netinkamai valdo biudžetą arba nenaudoja tam tikrų raktažodžių, jūs galite iškilti virš jų net su mažesnėmis išlaidomis, jeigu jūsų kokybės balas yra aukštas. Tai ypač svarbu siekiant laimėti konkurencingose nišose, kur SEO paslaugos yra sudėtingas ir užima daug laiko.


Pagrindinės Google Ads reklamos rūšys

  1. Paieškos reklama (Search Ads)
    Tai bene populiariausias formatas. Ši kampanija atsiranda Google paieškos rezultatuose, kai vartotojas įveda aktualų raktažodį. Kuo taiklesnį raktažodį pasirenkate, tuo didesnė tikimybė, kad spustelėjęs vartotojas pirks.

    • Mokate tik tada, kai žmogus paspaudžia ant jūsų skelbimo
    • Puikiai tinka, jei norite sulaukti kokybiškų, perkančių lankytojų
  2. Vaizdinės reklamos (Google Display Network)
    Vaizdinė reklama rodoma tūkstančiuose tinklalapių, programėlių, YouTube, kur tik yra „Google“ partnerystė. Tai suteikia platų auditorijos segmentavimą (pagal lytį, amžių, pomėgius, lankomus puslapius).

    • Tinka prekės ženklo žinomumui didinti
    • Sudaro galimybę naudoti pakartotinę reklamą (remarketingą), kad sugrąžintumėte svetainės lankytojus
  3. YouTube reklama
    Rodyti galima vaizdo įrašo pradžioje, per jį, arba paieškos rezultatuose. Labai gerai perteikti istoriją, emocijas.

    • Mokate tik, jei vartotojas žiūri tam tikrą dalį video
    • Idealiai tinka vizualiniams prekės ženklo pristatymams
  4. Gmail reklama
    Leidžia pateikti pasiūlymus tiesiai vartotojo el. pašto dėžutėje („Promotions“ arba „Social“ skiltyje).

    • Naudinga, jei turite patrauklų pasiūlymą, kurį reikia pateikti personalizuotame kontekste
  5. Google Shopping (ribotai prieinama Lietuvoje)
    Produktų vaizdai, kainos, atsiliepimai tiesiogiai paieškos puslapyje – labai gera priemonė el. parduotuvėms.

  6. Google Maps
    Fizinėms vietoms pritaikyta reklama, rodoma ieškant vietinių paslaugų ar produktų.


Kaip atrodo darbas su Google Ads?

  1. Tikslų išsiaiškinimas
    Ar jums svarbiau didinti pardavimus, ar prekės ženklo žinomumą, ar pritraukti potencialių klientų? Kuo tiksliau apibrėšime tikslus, tuo efektyviau paskirstysime biudžetą.

  2. Raktažodžių tyrimas
    Surenkame aktualias užklausas, įvertiname konkurenciją. Tai apsprendžia, kiek kainuos vienas paspaudimas ir kokią strategiją rinksitės.

  3. Skelbimų tekstų / vaizdinės reklamos kūrimas
    Parengiame patrauklų skelbimą: nuo antraštės ir aprašymo iki kvietimo veikti (CTA). Jei tai vaizdinė reklama, pateikiame kūrybiškus banerius ar video.

  4. Konversijų sekimas
    Diegiame žymas (pvz., Google Tag Manager), kad pamatytume, kiek parduodama, kiek užklausų ar skambučių gaunate. Tik tada aišku, kokia reali investicijų grąža.

  5. Kampanijų paleidimas ir optimizavimas
    Paleidus, stebime CTR, CPC, pardavimus, konversijų skaičių, koreguojame strategiją.

  6. Nuolatinė analizė
    Vertiname rezultatus, testuojame A/B skirtingas antraštes, žodžius, paveikslėlius. Jei kas neveikia, pašaliname – taip optimizuojame kampanijas.

  7. Ataskaitos ir bendravimas
    Pageidaujant, pateikiame jums ataskaitas (savaitines, mėnesines), kad matytumėte išleistus pinigus, sugeneruotus pardavimus.


Kiek kainuoja Google reklama?

Google Ads reklamos kaina priklauso nuo:

  • Konkurencijos (didelė konkurencija ↔ didesnė kaina už paspaudimą)
  • Raktinių žodžių populiarumo
  • Kampanijų sudėtingumo
  • Biudžeto dydžio

Galite mokėti tiek, kiek norite, nes sistema lanksti. Tačiau, kad reklama būtų išties veiksminga, svarbus profesionalus kampanijų valdymas. Ir su nedideliu biudžetu galima padaryti daug, jeigu strategija gerai apgalvota.

Išsamūs atsakymai į dažnai užduodamus klausimus.

1. Bendra informacija apie „Google Ads“

„Google Ads“ – tai „Google“ internetinės reklamos platforma, leidžianti verslams rodyti savo skelbimus „Google“ paieškos rezultatuose ir kituose tinkluose. Ji veikia mokėjimo už paspaudimą (PPC – pay-per-click) principu: mokate tik tada, kai kas nors paspaudžia jūsų skelbimą. Kiekvieną kartą, kai vartotojas atlieka paiešką, susijusią su jūsų pasirinktais raktiniais žodžiais, vyksta momentinis aukcionas tarp reklamuotojų, norinčių parodyti skelbimą pagal tą paiešką. Aukciono metu atsižvelgiama į jūsų pasiūlytą kainą už paspaudimą (bid) ir skelbimo bei svetainės kokybę. Laimėjęs aukcioną skelbimas parodomas vartotojui – dažniausiai paieškos rezultatų viršuje arba apačioje.

Pavyzdžiui, jei turite kepyklėlę Klaipėdoje ir pasirenkate raktinį žodį „šviežia duona Klaipėda“, žmogus, ieškantis šios frazės, pamatys jūsų skelbimą paieškos viršuje. Tai padeda greitai pasiekti tikslinę auditoriją. Svarbu tai, kad „Google Ads“ suteikia galimybę kontroliuoti biudžetą ir taikyti pagal įvairius kriterijus (vietovę, kalbą, auditorijos pomėgius), todėl reklama gali būti labai lanksti ir efektyvi net ir su nedideliu biudžetu.

„Google Ads“ – tai mokama reklama, o SEO (optimizavimas paieškos sistemoms) – organinis, nemokamas matomumas paieškos rezultatuose. Naudojant „Google Ads“, jūsų skelbimai gali pasirodyti paieškos rezultatų viršuje ar apačioje beveik iš karto, kai tik paleidžiate kampaniją, tačiau už kiekvieną paspaudimą mokate. Tuo tarpu SEO reikalauja optimizuoti svetainės turinį, techninius aspektus ir gauti nuorodų, kad jūsų svetainė natūraliai pakiltų paieškos reitinguose. Tai ilgalaikis procesas – gali užtrukti kelis mėnesius, kol pastebėsite rezultatus, tačiau organiniai paspaudimai jums nekainuoja tiesiogiai.

Skirtumas ir tas, kad „Google Ads“ suteikia visišką kontrolę: galite bet kada įjungti, išjungti skelbimus, keisti biudžetą, taikymą. SEO yra mažiau kontroliuojamas – negalite garantuoti konkrečios pozicijos „Google“ paieškoje. Pavyzdžiui, nauja elektroninė parduotuvė gali nedelsiant pritraukti lankytojų per „Google Ads“ skelbimus, o tuo pat metu investuoti į SEO, kad ilgainiui atsirastų aukštai organinėje paieškoje. Idealiu atveju verta derinti abu metodus: kol SEO duoda vaisių, mokama reklama padės pritraukti klientų; ilgainiui stiprus SEO sumažins priklausomybę nuo mokamos reklamos.

„Google Ads“ siūlo kelis pagrindinius reklamos tipus, kuriuos galite pasirinkti pagal savo verslo tikslus:

  • Paieškos reklamos (Search Ads): tekstiniai skelbimai, rodomi „Google“ paieškos rezultatų puslapiuose, kai vartotojas įveda jūsų pasirinktą raktinį žodį. Tai puikus būdas pasiekti žmones, kurie aktyviai ieško jūsų siūlomų paslaugų ar prekių.
  • Vaizdinės reklamos (Display Ads): grafiniai (baneriniai) skelbimai, rodomi „Google“ Vaizdinės reklamos tinkle – įvairiose svetainėse, naujienų portaluose, net programėlėse. Šis tipas padeda didinti prekės ženklo žinomumą arba priminti apie save buvusiems svetainės lankytojams (pakartotinė rinkodara).
  • Vaizdo reklamos (Video Ads): vaizdo klipų formos skelbimai, dažniausiai rodomi „YouTube“ platformoje prieš arba per vaizdo įrašus. Jie leidžia perteikti žinutę dinamiškai ir pasiekti didelę auditoriją naudojant garsą ir vaizdą.
  • Prekių skelbimai (Shopping Ads): skelbimai su produkto nuotrauka, pavadinimu ir kaina, rodomi „Google“ paieškos rezultatuose, kai ieškoma konkretaus produkto. Labai naudingi elektroninės prekybos verslams, nes leidžia pirkėjams iškart matyti prekę ir jos kainą.

Pavyzdžiui, jei turite internetinę batų parduotuvę, galite derinti paieškos reklamas (kai kas nors ieško „sportiniai batai“) su prekių skelbimais, kuriuose rodoma konkrečių batų nuotrauka ir kaina. Renkantis formatą, įvertinkite savo tikslą: jei siekiate greito pardavimo – tiks paieškos ar prekių skelbimai, jei norite kurti įvaizdį – vaizdiniai arba vaizdo skelbimai bus naudingesni.

2. Kainodara ir biudžetas

Reklamos per „Google Ads“ kaina nėra fiksuota – ją lemia keli pagrindiniai veiksniai. Pirmiausia, tai raktinio žodžio konkurencija ir jūsų siūlomas maksimalus mokestis už paspaudimą (Max CPC). „Google Ads“ veikia aukciono principu: jei daug įmonių nori rodytis pagal tą patį raktinį žodį, kaina už paspaudimą bus didesnė. Pavyzdžiui, paspaudimas už tokį konkurencingą raktinį žodį kaip „automobilio draudimas“ gali kainuoti kelis eurus, o mažiau populiarus, siauresnis terminas (pvz., „nišinė rankų darbo dovana“) gali kainuoti tik keliasdešimt centų.

Taip pat svarbus veiksnys – skelbimo kokybės balas. „Google“ vertina jūsų skelbimo ir nukreipimo puslapio atitikimą raktiniam žodžiui bei ankstesnį paspaudimų rodiklį. Aukštas kokybės balas leidžia mokėti mažiau už paspaudimus, nes „Google“ tokius skelbimus nori rodyti labiau. Be to, reklamos kaina priklauso ir nuo pasirinktų nustatymų: pavyzdžiui, pasirinkus platesnę auditoriją arba brangesnį geografinį regioną (didmiesčius) gali prireikti didesnio biudžeto. Trumpai tariant, mokate už rezultatą (paspaudimus ar kitus veiksmus), o suma priklauso nuo to, koks stiprus yra konkurencinis kontekstas ir koks geras jūsų skelbimas.

Nėra vieno konkretaus skaičiaus, kiek kainuoja reklama per „Google Ads“, nes jūs pats nustatote biudžetą. Galite pradėti su labai nedideliu biudžetu – pavyzdžiui, 5 € per dieną – arba skirti šimtus ar tūkstančius eurų per mėnesį, priklausomai nuo savo tikslų ir galimybių. „Google Ads“ sistema leis nustatyti dienos biudžetą, tad per mėnesį išlaidos maždaug neviršys dienos biudžeto padauginto iš 30 (Google kartais dienos limitą gali šiek tiek viršyti intensyvesnėmis dienomis, bet mėnesio ribos neperžengs).

Svarbu tai, kad mokate tik už rezultatus: dažniausiai už paspaudimus ant jūsų skelbimo (jei naudojate mokestį už paspaudimą). Tai reiškia, kad jei niekas nespaus skelbimo, pinigai nebus išleisti, net jei skelbimas buvo rodomas. Reklamos kaina taip pat priklausys nuo jūsų pasirinktų raktinių žodžių konkurencingumo (kaip minėta aukščiau). Tačiau jūs visuomet galite reguliuoti savo išlaidas – matydami, kad reklama veikia efektyviai, biudžetą didinti, o jei grąža nepakankama, jį sumažinti. Kitaip tariant, „Google Ads“ reklamos kaina yra tokia, kokią nusistatote patys, stebėdami, kas duoda naudos.

Biudžeto optimizavimas reiškia, kad išleidžiate pinigus ten, kur jie duoda didžiausią grąžą. Vienas pagrindinių būdų – atidžiai pasirinkti raktinius žodžius ir naudoti neigiamus raktinius žodžius, kad jūsų skelbimas nebūtų rodomas nereikšmingoms užklausoms. Pavyzdžiui, jei parduodate prabangius baldus, galite pridėti neigiamą raktinį žodį „pigūs“, kad žmonės, ieškantys pigių baldų, nematytų jūsų reklamos (nes tikriausiai jie nepasiruošę mokėti už prabangą). Taip išvengsite nereikalingų paspaudimų.

Taip pat optimizuokite kampanijų taikymą: rodykite skelbimus tik tam tikru laiku (kai jūsų klientai aktyviausi) ar tik tam tikrose vietovėse, kur teikiate paslaugas. Nuolat stebėkite rezultatus – atkreipkite dėmesį, kurie raktiniai žodžiai turi didelę kainą, bet neatneša konversijų (pardavimų, užklausų). Tokių žodžių pasiūlymus (bid) galite sumažinti arba juos visiškai išjungti, kad biudžetas būtų skirtas efektyvesniems raktažodžiams. Be to, gerinkite skelbimų kokybę ir aktualumą (tai pakelia kokybės balą) – tokiu būdu gausite daugiau paspaudimų už mažesnę kainą. Galiausiai, testuokite: kurkite kelias skelbimų versijas, bandykite skirtingas strategijas ir investuokite ten, kur matote geriausius rezultatus.

3. Strategija ir kampanijų optimizavimas

Keletas pagrindinių „Google Ads“ sėkmės faktorių:

  • Raktinių žodžių pasirinkimas: Pasirinkite tikslinius, jūsų verslui aktualius raktinius žodžius. Tai užtikrina, kad reklamą pamatys būtent tie, kuriems gali būti aktualios jūsų prekės ar paslaugos. Jei raktažodžiai per platūs, išleisite daug biudžeto nepasiekiant tinkamos auditorijos.
  • Patrauklus skelbimo tekstas: Skelbimas turi atkreipti dėmesį ir paskatinti paspausti. Naudokite aiškų pavadinimą su raktažodžiu, išskirkite savo unikalų pasiūlymą (USP), pridėkite raginimą veikti („užsisakykite dabar“, „susisiekite šiandien“). Kuo aukštesnis CTR (paspaudimų dažnis), tuo geresni rezultatai ir kokybės balas.
  • Kokybiškas nukreipimo puslapis: Po paspaudimo vartotojas turi patekti į puslapį, kuris atitinka jo lūkesčius. Puslapis turi būti greitas, pritaikytas mobiliesiems, su aiškia informacija ir kvietimu veikti (forma, pirkimo mygtukas). Jei puslapis nekonvertuoja lankytojų į klientus, net ir daug paspaudimų neatsipirks.
  • Nuolatinė optimizacija: Sėkmingos kampanijos nėra „nustatyk ir pamiršk“. Reikia nuolat stebėti rezultatus, reguliuoti kainos pasiūlymus, išbandyti naujus raktažodžius ar skelbimus, šalinti neveiksmingus elementus. Remiantis duomenimis (pvz., kokie raktažodžiai sukelia pardavimus), kampaniją tobulinti, kad ilgainiui gautumėte vis geresnę investicijų grąžą.

Pavyzdžiui, jei pastebite, kad vienas skelbimas turi žymiai geresnį CTR ir konversijų skaičių nei kiti, sutelkite biudžetą būtent į jį ir panašius raktinius žodžius. Sėkmė „Google Ads“ – tai visų šių veiksnių derinys: tinkamas taikymas, geras turinys ir protinga analizė.

Tinkamų raktinių žodžių parinkimas prasideda nuo jūsų verslo ir klientų poreikių supratimo. Pagalvokite, kokius terminus žmogus įvestų į „Google“, norėdamas rasti jūsų siūlomą produktą ar paslaugą. Patartina naudoti „Google“ raktinių žodžių planavimo įrankį (Keyword Planner), kuris parodo, kiek maždaug kartų per mėnesį ieškoma tam tikros frazės ir koks jos konkurencingumas. Pradėkite nuo labiausiai su jūsų veikla susijusių žodžių.

Dažnai geriau pasirinkti konkretesnius, vadinamuosius ilgauodegius (long-tail) raktinius žodžius, nei labai bendrus. Pavyzdžiui, vietoje bendro raktažodžio „baldai“ efektyviau naudoti „medinės valgomojo kėdės“ ar „rankų darbo ąžuolinė spinta“ – tokie specifiniai terminai pritrauks žmones, kurie tiksliai ieško to, ką parduodate. Be to, įtraukite lokalę, jei jūsų verslas veikia konkrečiame mieste (pvz., „odontologas Kaune“). Taip pat nepamirškite neigiamų raktinių žodžių: jie padės išvengti nereikalingų parodymų. Reguliariai peržiūrėkite paieškos užklausų ataskaitas „Google Ads“ – tai leis pamatyti, kokius žodžius žmonės iš tiesų veda, ir pagal tai papildyti arba patikslinti savo raktinių žodžių sąrašą.

Kokybės balas („Quality Score“) – tai „Google Ads“ sistemos suteikiamas įvertinimas (nuo 1 iki 10) kiekvienam raktiniam žodžiui jūsų kampanijoje. Jį lemia trys pagrindiniai dalykai: tikėtinas paspaudimų dažnis (CTR) pagal tą raktinį žodį, skelbimo teksto aktualumas paieškos užklausai ir nukreipimo puslapio kokybė (ar puslapis greitas, informatyvus ir atitinka skelbimo pažadą). Iš esmės kokybės balas parodo, kaip gerai jūsų reklama atitinka tai, ko ieško vartotojas.

Kokybės balas yra labai svarbus, nes jis tiesiogiai veikia reklamos efektyvumą. Aukštas balas leidžia už tą patį raktinį žodį mokėti mažiau ir vis tiek užimti aukštesnę poziciją nei konkurentai su žemesniu balu. Pavyzdžiui, jei jūsų skelbimo kokybės balas 9/10, o konkurento – 5/10, jūs galbūt mokėsite perpus mažiau už paspaudimą, bet skelbimas gali būti rodomas aukščiau. Taip yra todėl, kad „Google“ siekia vartotojams rodyti kuo aktualesnes reklamas. Dėl to verta stengtis pagerinti kokybės balą: kurti labai konkrečius skelbimus kiekvienai raktažodžių grupei, užtikrinti, kad nukreipimo puslapis atitiktų skelbimo temą, ir nuolat tobulinti skelbimo tekstą, kad jis pritrauktų daugiau paspaudimų.

Veiksmingas skelbimas pirmiausia turi būti aktualus vartotojo paieškai ir patraukti dėmesį. Įtraukite pagrindinį raktinį žodį į skelbimo antraštę – vartotojui bus aišku, kad skelbimas atitinka jo užklausą. Pavyzdžiui, jei reklamuojate viešbutį Druskininkuose, antraštėje naudokite frazę „Viešbutis Druskininkuose“ ar pan. Kitas žingsnis – pabrėžkite savo unikalų pasiūlymą arba naudą. Tai gali būti speciali nuolaida, platus pasirinkimas, nemokamas pristatymas ar išskirtinė kokybė. Skelbimo aprašyme atsakykite į klausimą, kodėl vartotojas turėtų rinktis jus.

Nepamirškite aiškaus raginimo veikti (CTA): pvz., „Užsisakykite dabar“, „Sužinokite daugiau“, „Susisiekite šiandien“. Tai padeda vartotojui suprasti, kokį veiksmą atlikti. Taip pat pasinaudokite skelbimų plėtiniais (extensions), tokiais kaip nuorodos į vidinius puslapius, adresas, telefono numeris – jie padidina skelbimo matomumą ir suteikia daugiau informacijos. Galiausiai, testuokite kelias skelbimo versijas: keiskite antraštes, skirtingus pasiūlymo akcentus ir stebėkite, kuri versija pritraukia daugiausia paspaudimų ir konversijų. Veiksmingas skelbimas gimsta per nuolatinį tobulinimą ir pritaikymą prie auditorijos poreikių.

4. Rezultatų matavimas ir analizė

Google Ads kampanijose naudojama daug trumpinių rodikliams apibūdinti. Trys svarbiausi:

  • CTR (Click-Through Rate) – paspaudimų rodiklis. Jis parodo, kokia dalis žmonių, pamačiusių jūsų skelbimą, jį paspaudė. CTR išreiškiamas procentais. Pvz., jei skelbimas parodytas 1000 kartų ir sulaukė 50 paspaudimų, CTR būtų 5%. Aukštesnis CTR dažniausiai rodo, kad skelbimas yra patrauklus ir aktualus auditorijai.
  • CPC (Cost Per Click) – kaina už paspaudimą. Tai suma, kurią vidutiniškai mokate už vieną vartotojo paspaudimą ant jūsų skelbimo. Pavyzdžiui, jei išleidote 20 € ir gavote 100 paspaudimų, vidutinis CPC yra 0,20 € už paspaudimą. Mažesnis CPC reiškia, kad už tą patį biudžetą galite sulaukti daugiau lankytojų.
  • CPA (Cost Per Acquisition arba Cost Per Action) – kaina už įsigijimą/veiksmą (konversiją). Šis rodiklis parodo, kiek vidutiniškai jums kainuoja vienas norimas veiksmas, pavyzdžiui, pardavimas, užsakymo forma ar registracija. Jei, tarkime, per 100 € reklamos biudžetą sulaukėte 10 pardavimų, jūsų CPA būtų 10 € vienam pardavimui. Mažesnis CPA reiškia efektyvesnę reklamą, nes mokate mažiau už kiekvieną klientą.

„Google Ads“ kampanijos sėkmės vertinimas priklauso nuo jūsų išsikeltų tikslų. Pirmiausia, būtina nustatyti konversijų sekimą (angl. conversion tracking). Tai įrankis, leidžiantis fiksuoti, ką naudingo nuveikė vartotojas po to, kai paspaudė jūsų skelbimą – ar nusipirko prekę, užpildė kontaktinę formą, paskambino jums ir pan. Būtent konversijų skaičius ir kaina (CPA) yra esminiai rodikliai, jei jūsų tikslas – pardavimai ar užklausos. Pavyzdžiui, jei per mėnesį išleidote 200 € reklamai ir sulaukėte 20 pardavimų, galite vertinti, kad vienas pardavimas kainavo 10 € ir spręsti, ar tai pelninga.

Be konversijų, žiūrėkite ir kitus rodiklius. Konversijų rodiklis (conversion rate) parodo, kokia dalis paspaudimų virsta konversijomis – tai padeda suprasti, ar jūsų svetainė gerai atlieka savo darbą pritraukdama klientą. Taip pat analizuokite CTR (ar skelbimai patrauklūs) ir CPC (ar kaina už paspaudimą priimtina). Jei jūsų tikslas – didinti prekės ženklo žinomumą, stebėkite parodymų skaičių, pasiekiamumą, galbūt ir vartotojų įsitraukimą svetainėje (pvz., kiek laiko praleidžia puslapyje). Svarbiausia – turėkite aiškius KPI (key performance indicators) ir reguliariai juos peržiūrėkite, kad suprastumėte, ar kampanija juda tinkama linkme. Remdamiesi duomenimis, galėsite priimti sprendimus: padidinti biudžetą, jei matote gerą grąžą, arba keisti strategiją, jei rezultatai netenkina.

Investicijų grąža iš „Google Ads“ gali būti labai įvairi – ji priklauso nuo to, kaip efektyviai vykdote kampanijas ir kokia jūsų verslo modelio marža. Grąža dažnai matuojama terminu ROI (return on investment) arba ROAS (return on ad spend). Paprastai kalbant, tai santykis, kiek pajamų (arba pelno) uždirbote palyginti su išleistais pinigais reklamai. Pavyzdžiui, jei išleidote 100 € „Google Ads“ ir sugeneravote 500 € pardavimų pajamų, tai jūsų ROAS būtų 5:1 (už kiekvieną išleistą eurą gavote 5). Jeigu atsižvelgtume į pelną, tarkime, iš tų 500 € pajamų pelnas yra 200 €, tuomet grynasis ROI būtų 100% (dvigubai daugiau gauta nei išleista).

Gera kampanijų optimizacija gali ženkliai padidinti investicijų grąžą. „Google Ads“ privalumas tas, kad pasiekiate žmones, kurie jau ieško jūsų siūlomo produkto, todėl tikimybė parduoti yra didesnė, nei reklamuojantis plačiai nesegmentuotai auditorijai. Daugelis verslų pastebi teigiamą grąžą: gavę pelno daugiau nei išleidžia reklamai, kampanijas plečia. Visgi svarbu nuolat skaičiuoti: stebėkite ne tik paspaudimus ar konversijas, bet ir kiek vertės jos atneša. Kartais grąža gali būti netiesioginė – pavyzdžiui, reklama padidina prekės ženklo žinomumą, ir klientas nuperka prekę vėliau, ne iš karto. Ilgainiui, sėkmingai optimizuotos „Google Ads“ reklamos paprastai tampa pelninga investicija, duodančia apčiuopiamą grąžą jūsų verslui.

5. Dažniausi klausimai apie techninius aspektus

Google supranta, kad nesąžiningi konkurentų paspaudimai (vadinamasis „click fraud“) gali pakenkti reklamuotojams, todėl turi įdiegtas apsaugos sistemas. Daugelį netikrų ar pasikartojančių paspaudimų „Google Ads“ automatiškai aptinka ir išfiltruoja – už tokius paspaudimus jūsų mokesčiai neskaičiuojami. Jūs taip pat galite stebėti savo kampanijų ataskaitas: „Google Ads“ pateikia metriką „Neįprasti/ negaliojantys paspaudimai“. Jei matote daug paspaudimų iš vieno šaltinio, kurie neveikia (nesukuria konversijų), tai gali būti įtartina.

Norint papildomai apsisaugoti, galite imtis kelių veiksmų. Vienas – naudoti IP adresų išskyrimą: jei identifikuojate konkretų IP, iš kurio plūsta įtartini paspaudimai, galite užblokuoti, kad iš to adreso jūsų skelbimai nebūtų rodomi. Taip pat galite nustatyti skelbimų rodymo apribojimus (frequency capping), kad tam pačiam naudotojui skelbimas nebūtų rodomas pernelyg dažnai. Kai kurios įmonės naudoja ir trečiųjų šalių įrankius click fraud aptikti. Svarbu nuolat sekti kampanijų rodiklius: staigus neįprastai didelis paspaudimų skaičius be atitinkamo pardavimų augimo gali signalizuoti problemą. Tokiu atveju verta kreiptis į „Google Ads“ palaikymą – jie gali išanalizuoti situaciją ir, jei reikia, grąžinti mokesčius už apgaulingus paspaudimus bei padėti toliau apsisaugoti.

Taip, „Google Ads“ puikiai veikia derinant su kitomis reklamos priemonėmis. Iš tiesų, integruota rinkodara gali sustiprinti bendrą kampanijos efektą. Pavyzdžiui, galite derinti „Google Ads“ su SEO: organinė paieška suteiks ilgalaikį nemokamą srautą, o mokami skelbimai – greitą matomumą paieškos viršuje. Taip pat dažnai „Google Ads“ derinamas su socialinių tinklų reklama (pvz., „Facebook Ads“). Vartotojas galbūt pirmą kartą sužinos apie jūsų prekės ženklą socialiniuose tinkluose, o vėliau, ieškodamas „Google“, pamatys jūsų skelbimą – tai padidina tikimybę, kad jis pasirinks jus, nes jau atpažįsta prekės ženklą.

Galima vykdyti remarketingo kampanijas „Google Ads“ tinkle, taikant skelbimus tiems, kurie atėjo iš kitų kanalų (pvz., apsilankė per naujienlaiškį ar socialinę reklamą). Taip „Google Ads“ padeda „prisivilioti“ atgal potencialius klientus. Svarbu užtikrinti, kad žinutės per skirtingus kanalus būtų nuoseklios – vieninga komunikacija kuria pasitikėjimą. Stebėkite kiekvieno kanalo efektyvumą (naudokite UTM nuorodas ir Google Analytics) – pamatysite, kaip skirtingi kanalai papildo vienas kitą. Derindami kelis reklamos kanalus, galite pasiekti platesnę auditoriją ir sukurti daugiau kontaktų su potencialiu klientu, o tai paprastai lemia geresnius rezultatus.

„Google Ads“ efektyvi tiek verslui, orientuotam į galutinį vartotoją (B2C – business-to-consumer), tiek verslui, orientuotam į kitus verslus (B2B – business-to-business), tačiau strategijos šiek tiek skiriasi. B2C sektoriuje dažnai prekiaujama plačiajai auditorijai skirtais produktais ar paslaugomis. Čia „Google Ads“ padeda generuoti greitus pardavimus: pavyzdžiui, drabužių el. parduotuvė gali rodyti skelbimus su nuolaidomis, naudoti Prekių skelbimus su produkto atvaizdu ir kaina, kad vartotojas galėtų iš karto pirkti internetu. B2C reklamoje akcentuojama emocija, kaina, atsiliepimai – dalykai, kurie skatina impulsyvesnį sprendimą. Taip pat B2C atveju dažnai konversija įvyksta iš karto svetainėje (pirkimas, užsakymas), todėl lengviau matuoti tiesioginę grąžą.

Tuo tarpu B2B reklama dažnai orientuota į siauresnę auditoriją ir ilgesnį sprendimų priėmimo ciklą. B2B įmonės naudoja „Google Ads“ tam, kad gautų užklausų, registracijų į seminarus, atsisiuntimų (pvz., produktų katalogų ar baltųjų knygų) ar užsakytų konsultacijų. Pvz., IT paslaugas teikianti įmonė gali reklamuotis pagal raktinius žodžius „verslo valdymo programinė įranga“ ar „kibernetinio saugumo sprendimai įmonėms“. Tikslinė auditorija mažesnė, raktažodžiai gali būti brangesni, bet kiekvienas gautas potencialus klientas yra didelės vertės. B2B skelbimuose svarbu pabrėžti ekspertinę naudą, ROI, patikimumą („Pasitikėjo 100+ įmonių“, „Padeda sutaupyti 30% kaštų“). Dažnai galutinė konversija B2B sektoriuje neįvyksta pačioje svetainėje, o tik prasideda pardavimo procesas (kontaktas perduodamas pardavėjams). Todėl B2B atveju sėkmė matuojama užklausų kokybe ir ilgalaike sandorių verte.

Apibendrinant, „Google Ads“ veikimo principas abiem atvejais tas pats – skelbimai rodomi pagal raktinius žodžius, mokate už paspaudimus – bet planuojant kampanijas reikia atsižvelgti į skirtingus pirkėjo kelius. B2C siekia greitesnio, emocijomis paremto pardavimo, o B2B – edukacijos, pasitikėjimo formavimo ir ilgalaikių santykių užmezgimo, kol įvyksta pardavimas.

6. Dažniausiai kylančios abejonės ir klausimai:

Dauguma verslų nerimauja dėl galimų nesąžiningų konkurentų veiksmų (vadinamojo „click fraud“). „Google Ads“ naudoja pažangius algoritmus ir dirbtinį intelektą, kuris automatiškai nustato ir blokuoja įtartinus, pasikartojančius ar neteisėtus paspaudimus. Už juos nereikia mokėti, nes „Google“ automatiškai kompensuoja tokias išlaidas, pažymėdama jas kaip „negaliojančias“. Be to, turite galimybę patys blokuoti įtartinus IP adresus, jei pastebite neįprastai daug paspaudimų iš vieno šaltinio. Taigi, tokie atvejai yra reti, o jūs galite jaustis saugiai dėl savo reklamos biudžeto.

Dažnai mažos įmonės abejoja, ar verta investuoti į mokamą reklamą. Google Ads yra puikus sprendimas ir mažiems verslams, nes biudžetas gali būti kontroliuojamas labai tiksliai. Galite pradėti net nuo 3–5 eurų per dieną ir matyti, kokius rezultatus gaunate. Jei reklama efektyvi ir konversijos geros, biudžetą galite padidinti. Kadangi mokate tik už paspaudimus, kiekvienas išleistas euras susijęs su potencialių klientų srautu į jūsų svetainę, todėl nedideliems verslams tai vienas saugiausių būdų efektyviai reklamuotis internete.

Pagrindinės klaidos, kurias daro įmonės, savarankiškai leisdamos „Google Ads“ reklamą:

  • Netinkamų arba per plačių raktažodžių naudojimas, dėl ko išleidžiama daug pinigų nereikalingam srautui.
  • Neoptimizuoti nukreipimo puslapiai – lankytojas atėjęs neranda, ko ieškojo, ir palieka svetainę.
  • Per mažas dėmesys neigiamiems raktažodžiams, todėl skelbimai rodomi nereikalingoms auditorijoms, kas didina biudžeto išlaidas be grąžos.
  • Nereguliariai stebima kampanija ir neatliekama jos optimizacija, dėl ko biudžetas išleidžiamas neefektyviai.

Bendradarbiaujant su „Google Ads“ specialistais, šių klaidų galima išvengti, efektyviau panaudoti savo reklamos biudžetą ir greičiau pasiekti norimus rezultatus.

Viena iš didžiausių „Google Ads“ naudų – greiti rezultatai. Dažnai jau kitą dieną po kampanijos paleidimo galite matyti pirmuosius lankytojus svetainėje. Tačiau pirmomis dienomis reklama tik pradeda rinkti duomenis, todėl optimalūs rezultatai pastebimi paprastai per 2–4 savaites nuo reklamos pradžios. Šiuo laikotarpiu svarbu stebėti kampanijas, atlikti optimizavimą, testuoti skirtingus variantus, kad per kelias savaites galėtumėte įvertinti ir pagerinti reklamos našumą. Paprastai per pirmą mėnesį galite įvertinti, kiek efektyvi reklama, ir toliau nuspręsti, kokią strategiją pasirinkti ateičiai.

Taigi, jei svarstote pradėti ar patobulinti esamą Google Ads strategiją, esate tinkamoje vietoje. Mūsų Google Ads ekspertai padės sukurti individualų planą, valdyti kampanijas, pritaikyti skelbimus. Google Ads reklama turi daug pranašumų – pradedant greitais rezultatais ir baigiant skaidriu išlaidų valdymu. Pasinaudokite šia galinga priemone, kad atvestumėte potencialius klientus tiesiai į jūsų svetainę ir augintumėte jūsų verslo pajamas.

Reklama Google paieškoje – efektyvus žingsnis, padedantis sukurti geresnį verslo matomumą, pritraukti pirkėjų ir ilgainiui auginti investicijų grąžą. Jei norite išnaudoti visas šios platformos galimybes, kreipkitės – mes norime padėti sukurti ilgalaikį augimą, pritaikant profesionalias ir efektyvias Google Ads metodikas.