SeoPartneriai.lt

Skaitmeninė Reklama Internete: pliusai ir galimybės

Sunku konkuruoti su tais, kurie siūlo panašias paslaugas arba prekes? Sutinkame, kad taip. Ypač tokiu atveju, kai didžiausi Jūsų konkurentai rinkoje jau seniai. Pranokti ryklius reikia ne tik laiko bei investicijų, tačiau taip pat ir geros strategijos, kuri padėtų žingsnis po žingsnio Jūsų verslui pasiekti kuo daugiau.

O kokia gi kova be reklamos, kuri net 70-80% lemia verslo sėkmę, net pardavimus. Vis daugiau dėmesio sulaukianti skaitmeninė reklama internete taip pat konkuruoja, tik šiuo atveju, su tradicine reklama, kuri vis dažniau vadinama atgyvena.

lk

Diagramoje – įmonės, mokančios už reklamos paslaugas internete 2018 m.

Tradicinėmis reklamos galimybėmis dažniausiai vadinama reklama spaudoje (ne tik laikraščiuose bei žurnaluose, tačiau ir lankstinukai, bukletai…), lauko reklama, kuri galima ne tik stenduose, tačiau ir ant automobilių, galiausiai, net TV reklama, kuri vis dar yra gerai apmokama. Reklama internete – tai SEO paslaugos, Google ads, reklama socialiniuose tinkluose ir taip toliau. Skaitmeninės reklamos galimybes aptarsime vėliau.

O dabar – kodėl reklama internete yra geriau nei tradicinė reklama, kuri, atrodo, tiek metų gyvavusi verslo sektoriuje turėtų būti laiko patikrinta?

1.      Ne viskas, kad gyvuoja ilgiau – yra geriau. Reklama internete padeda pasiekti tikslinius klientus, o tai garantuoja ir kur kas daugiau interesantų, kuriems rūpi Jūsų paslaugos arba prekės. Visada geriau pasiekti mažiau tikslinių klientų, nei daugiau tų, kurie nėra suinteresuoti Jūsų prekėmis arba paslaugomis.

2.      Skaitmeninė reklama dažniausiai kainuoja pigiau. Na, bent jau lyginant su tam tikromis tradicinėmis reklamos galimybėmis. Pavyzdžiui, su televizija arba reklama žurnaluose, kurie yra labai skaitomi (ypač tokiu atveju, kai žurnalas turi labai konkrečią auditoriją. Tai ne TV gidas, tačiau žurnalas vyrams, paauglėms ar panašiai).

3.      Reklama internete padeda kur kas paprasčiau palaikyti tęstinumą. O ilgainiui tai padeda pasiekti ir geresnius rezultatus. Verslas turi orientuotis ne į čia ir dabar efektą, o į ilgalaikę naudą, kuri galiausiai padėtų visuomenei įsiminti Jūsų verslo vardą.

4.      Kadangi šiuo metu kur kas daugiau žmonių naršo nei skaito, natūralu, kad skaitmeninė reklama taip pat tampa kur kas labiau pasiekiama, ji tarsi nuolatos fone yra žmonių ekranuose, tačiau jie jos nemato.

5.      Tinkamai pasirinkta ir paruošta reklama – neerzina žmogaus. Tai apima būtent skaitmeninę reklamą. Ir SEO paslaugos, ir Google ads veikia tarsi nematomai, tačiau verslininkui naudos – daug.

Jeigu jau nusprendėte, kad skaitmeninė reklama labiausiai tinka Jūsų verslui – toliau susipažinkite su jos galimybėmis.

Reklama Internete: Galimybės

Aptarsime kelias reklamos internete galimybes. Žinoma, kiekviena ji yra unikali ir visada verta tartis su savo sferos specialistu, kuris Jūsų verslo atveju ir tuo pačiu Jūsų poreikių atveju gali pasiūlyti geriausią reklamos galimybę. Juk vienos padeda pasiekti smūginį efektą, o kitos – ilgalaikį. Vienos padeda tiksliau pasiekti klientus, kuriems rūpi Jūsų paslaugos, o kitos – plačiau skleisti žinią apie Jūsų veiklą.

google ads reklama
Google ads reklama yra geriausias pasirinkimas tiems, kurie nori kuo greičiau sulaukti didesnio lankytojų skaičiaus savo internetinėje svetainėje. Svarbiausia, kad per šią reklamą Jūsų puslapį radę klientai bus tiksliniai, kadangi jie Jus „pasieks“ per tam tikrus raktinius žodžius, frazes. Dar vienas privalumas, kad galima labai paprastai ir patogiai valdyti reklamos biudžetą bei išanalizavus rezultatus įvertinti – ar verta reklamą tęsti, ar laikas ją sustabdyti, kadangi naudos kur kas mažiau nei tikėjotės.

SEO Paslaugos

Greta Google reklamos labai dažnai minimos ir SEO paslaugos. Ne veltui šios dvi reklamos galimybėmis yra vadinamos gigantėmis, kurias tinkamai derinant galima pasiekti labai gerus rezultatus. Svarbiausia suvokti, kad SEO paslaugos tinka tikrai ne tik naujam, tačiau ir jau seniai rinkoje esančiam verslui. Mitas, kad tik nauji puslapiai gali būti pirmose Google pozicijose. Tie, kurie jau seniai yra tinkle – taip pat gali pakelti savo pozicijas į pirmas vietas. Svarbiausia – uolus ir laiko reikalaujantis darbas.
seo paslaugos

SEO paslaugos dažniausiai reikalauja laiko, tačiau ir rezultatas, net ir nustojus į jas investuoti, bus gana ilgai jaučiamas. Jos taip pat padeda pasiekti tikslinius klientus. Tai nauda ne tik verslui, tačiau ir naršytojui, kuris pagal raktinius žodžius visada tikisi gauti geriausią pasiūlymą.

Kodėl SEO?

·        Pirmos pozicijos Google paieškoje kuria apie Jūsų verslą solidų įspūdį, jis atrodo vertas dėmesio, autoritetingas.

·        Pavyksta pasiekti tikslinę auditoriją, kuriai rūpi Jūsų prekės bei paslaugos.

·        Galima paprastai pamatuoti rezultatus ir tuo pačiu planuoti ateities reklamos strategijas.

·        Gana paprasta koreguoti biudžetą ir kiekvieną mėnesį keisti išlaidas pagal galimybes bei poreikius.

·        SEO paslaugos taip pat apima ir tinkamai bei reprezentatyviai sukurta interneto svetainę.

Video Reklama

Šiuo metu video reklama yra „ant bangos“. Kodėl? Kadangi žmonės vis dažniau patingi skaityti ilgus tekstus. Dažniausiai kantrybės užtenka tik interesantams. O kai norisi smagiai praleisti laiką – video tampa geriausiu pasirinkimu. Kur talpinti kūrybingus video? Žinoma, daugiausia dėmesio sulaukiančiame Youtube. Galima bandyti ir Facebook, tačiau su tinkama reklamos strategija bei investicijomis Youtube tinkle sulauksite kur kas daugiau naudos.

Facebook Reklama

facebook reklama
Nors labai dažnai tenka girdėti, kad greitu metu Facebook reklama jau nebebus tokia naši, kaip kad šiuo metu, tačiau tokios kalbos tęsiasi jau ne vienerius metus, o reklama kaip padėjo pasiekti naudą – taip ir padeda dabar. Turėti verslo profilį Facebook tinkle ir nepirkti reklamos – blogai, nes naudos tikrai bus mažai. Tiesa, daugeliui atrodo, kad tinkamai „užstatyti“ reklamą yra labai paprasta. Visgi, viskas kur kas sudėtingiau bei reikalauja žinių. Būtinai reikia samdytis savo sferos specialistą, kuris išmano Facebook pixelių meną.

LinkedIn Reklama

LinkedIn reklama yra viena brangiausių ir dažniausiai naudojama ne verslo vardo populiarinimui, tačiau tam tikrų darbuotojų paieškoms, galvų medžioklei.

Email Marketingas

 Galiausiai atėjo laikas paminėti ir elektroninio pašto marketingą, kuris po BDAR įvedimų tapo gana jautria vieta reklamoms. Visgi, jeigu kontaktai bus surinkti laikantis reikalavimų, esame tikri, kad Jūsų siunčiami naujienlaiškiai bus naudingi potencialiems klientams. Žinoma, reikia mokėti įtraukiančiais parašyti žinią, kad ji nebūtų jos net neatidarius ištrinta.

Paslaugos

e-komercija

E-komercija: ko reikia, kad pavyktų pranokti konkurentus?

E-komercija gali būti realizuojama labai skirtingais pavidalais ir ji apima labai daug skirtingų komponentų, kurie veda …

rinkodaros strategija

Tinkama rinkodaros strategija - didesniems pardavimams

Rinkodaros strategija prasideda nuo tikslo apsibrėžimo, kuris tampa verslo siekiamybe. Tiksliai ir trumpai tariant …

kas yra seo optimizacija?

Kas yra SEO optimizacija ? ​

SEO optimizavimas yra labai platus, daug skirtingų elementų bei procesų apimantis reiškinys, kurio tikslas yra pagerinti Jūsų…

kaip pasirinkti seo specialistą?

SEO specialistas yra asmuo, kurio darbas „pasirūpinti” Jūsų internetine svetaine arba elektronine prekybos vieta. Tiksliau …

Reklama Internete - Rezultatų Siekimas

Kad ir kokia reklama internete Jums atrodo labiausiai atitinkanti, svarbiausia yra geras specialistas, gera komanda, kuri padėtų siekti rezultatų. Šiuo metu internete galima rasti labai daug informacijos, kuri, atrodo, turėtų padėti patiems tinkamai sureguliuoti reklamos strategiją. Deja, dažniausiai sugaištama daug laiko, o rezultatas būna liūdinantis.

Visgi, trumpai drūtai – kas labiausiai prisideda prie geros reklamos internete?

·        Svarbiausias žingsnis yra reprezentatyviai atrodanti interneto svetainė. Šiais laikais turėti verslą, tačiau neturi puslapio internete – labai blogas žingsnis, kuris gali Jums užkirsti kelius tapti populiaresniu. Žinoma, ne tik reikia svetainės, tačiau svarbu, kad ji būtų vizualiai patraukli, kad joje būtų paprasta rasti info, taigi, reikalinga aiški navigacija, kad ji nebūtų apkrauta ir joje puikiai pavyktų atskleisti savo veiklos idėją.

·        Prieš reklamos „paleidimą“ – reikalinga analizė, kuri padeda geriau suprasti klientus. Blogai, kai pirmiausia užsakoma reklama, o tik paskui žiūrima – kas yra Jūsų klientai. Tai yra finansų išmetimas. Pirmiausia – rinkos analizė, kuri padės ne tik geriau suprasti klientus, tačiau ir jų aplinką. Atitinkamai jiems bus galima pasiūlyti tai, ko jie nori ir galbūt net patys to nežino norintys.

·        Koks yra Jūsų tikslas? Šį klausimą sau turi užduoti kiekvienas verslininkas. Pirmiausia – koks verslo tikslas? Paskui – koks reklamos tikslas? Galiausiai – ar tikslas buvo pasiektas?

·        Kokybė! Turinys yra karalius, o geras turinys – karaliauja ilgus metus. Reikalingi ne tik geros kokybės tekstai, tačiau ir patraukli vizualika. Tai – tikrai ne smulkmena. Juk švariame ir tvarkingame kambaryje taip pat yra kur kas maloniau būti, tiesa?

·        Ir galiausiai atsiminkite, kad tobulinimui nėra galo. Net jeigu šiuo metu naudojama reklama internete tikrai padeda pasiekti gerus rezultatus – ieškokite būdų, kurie gali Jums padėti pasiekti dar daugiau!

Kas yra reklama? Tai galimybė pasiekti klientus, sudominti juos ir net padidinti pardavimus, tačiau ir tinkamai reprezentuoti savo verslo vardą. O skaitmeninė reklama – tai padeda padaryti efektingai ir ilgam laikui.

Patikėkite savo puslapį profesionalams!