SeoPartneriai.lt

rinkodaros strategija

Tinkama rinkodaros strategija – didesniems pardavimams

Kiekvienas verslas pats keliasi sau tikslus ir tuo pačiu kontroliuoja žingsnius, kuriais remiantis bandoma pasiekti tikslą. Ir nors daugelio verslų siekis yra kuo daugiau uždirbti, tačiau jam pasiekti pasiimami visiškai kitokie žingsniai.

Kas yra verslo tikslas?

finance 4762523 960 720

Rinkodaros strategija prasideda nuo tikslo apsibrėžimo, kuris tampa verslo siekiamybe. Tiksliai ir trumpai tariant – tai yra kiekybiškai įvertinamas rezultatas, kurį dažniausiai tikimasi pasiekti per tam tikrą laiko tarpą, pavyzdžiui, metus. Tai nebūtinai yra įmonės augimas. Kai kuriuos puikiai tenkina tos pačios stabilios situacijos išlaikymas ir net bandymai nenukristi žemiau nei tam tikra riba. Juk tikslą labai dažnai kontroliuoja aplinka, išoriniai veiksniai, kurie ne visada yra verslui naudingi. Kaip kad ir Covid-19 situacija, kuri dageliui verslų tapo mirtina. Ne tik nebuvo pasiekti tikslai, tačiau verslai apskritai prarado galimybę funkcionuoti.

Nustebsite sužinoję, kad labai dažnai verslo tikslo išgryninimui reikalingi specialistai. Dažnai tai, kas atrodo akivaizdu – suvokiama sunkiausiai. Galiausiai, tikslas turi būti labai konkretus, kadangi taip ne tik kur kas paprasčiau jo siekti, tačiau galima susireguliuoti labai tikslius žingsnius, kuriais reikia eiti rezultato link.

Rinkos tyrimai ir klientų pažinimas

Rinkodaros planas labai dažnai pradedamas rinkos tyrimais, kurie padeda ne tik geriau suprasti – kas yra Jūsų galimi klientai, tačiau taip pat ir kokie yra jų poreikiai bei kokiomis priemonėmis galima tuos poreikius patenkinti. Žinoma, mikroaplinka taip pat reikalinga ir konkurentų pažinimui. Tiek senesnių, kurie jau seniai yra rinkoje, tiek naujų, kurie koja kojon žengia su Jumis ir lygiai taip pat kuria arba bent jau turėtų kurti strategiją, kuri padeda pasiekti tikslą.

Žinoma, rinkos tyrimai labai padeda ir tuomet, kai verslas dar nėra tiksliai įsivardijęs savo veiklos. Tokiu atveju galima rasti nišas, kurios dar nėra pilnai išpildytos, tad galima ieškoti būdų, kurie leisti įsitvirtinti. Tokiu atveju dažniausiai keliamas tikslas yra „išgyventi“ įsitvirtinimo etapą.

Tiek klientų pažinimui, tiek konkurentų analizei visada geriausia samdyti specialistus, kadangi net ir kuriant marketingo strategiją taip pat reikalinga rinkos tyrimų strategija, kuri irgi kinta priklausomai nuo verslo poreikių.

Skaitmeninė rinkodara: planavimas

skaitmeninės rinkodaros strategija

Taigi, kokie tie verslo žingsniai bus tikrai naudingi, kad būtų galima sužinoti įmonės tikslo įgyvendinimo galimybes? Planavimas tikrai yra nebaigtinis rezultatas. Tai yra procesas, kuris reikalauja nuolatinio dėmesio bei smulkmenų įvertinimo, kurios taip pat gali kisti. Juk galiausiai viskas kinta ir priklausomai nuo aplinkos situacijos, kuri, kaip jau minėjome, veikia kiekvieną verslą.

  • Pirmiausia reikia tiksliai apsibrėžti nišą, kurioje galėsite save reikšti. Kokios yra Jūsų prekės arba paslaugos ir tuo pačio kokioje aplinkoje jos gali geriausiai reikštis?
  • Galimybės – kitas žingsnis, kuris kartais vadinamas iššūkiais. Kiekvienas, kuris planuoja verslą, turi išsikelti tam tikrus iššūkius, kurie turėtų motyvuoti. Jie, žinoma, turi būti realūs ir apčiuopiami.
  • Naujumas ir aktualumas! Taip, skamba kaip mokslinio straipsnio gairės, tačiau marketingo strategijos planavime jos labai svarbios. Tiesiog Jūsų verslas turi įnešti į rinką kuo daugiau naudos. O ta nauda gali būti pateikiama per aktualumą arba per naujumą. Galiausiai, kodėl klientai turėtų pirkti Jūsų prekes arba paslaugas?
  • Grįžtame prie tikslo, kuris turi būti konkretus.
  • Galiausiai reikia nuspręsti – kokiu matu tikslas bus pasiektas. Tai yra kaip tiksliai apibrėžti tikslo pasiekimo galimybę, kad būtų galima sakyti, kad jis pagaliau jau Jūsų rankose? Ar tai bus piniginė valiuta? O gal klientų skaičius per metus?

Skaitmeninės rinkodaros planas reikalauja dėmesio smulkmenoms ir tuo pačiu atsakingumo planuojant mikroklimatą. Ir nepamirškite, kad mikroklimatui labai didelę įtaką daro makroklimatas, kuris dažniausiai nuo mūsų nėra priklausomas.

Rinkodaros strategija – geras turinys

Kad ir kokia marketingo strategija Jūsų verslui tinka labiausiai, tačiau jeigu turite internetinį puslapį arba socialinį tinklą – jame tikrai dėmesio reikia skirti ir turinio rinkodarai, kuri gali būti labai įvairi. Net ir prekybos vietoje, kurios tikslas kuo daugiau parduoti, turi būti kuriamas turinys, kuris sudomintų klientus ir galbūt net burtų skaitytojų/žiūrėtojų/naršytojų ratą. Kokio tipo rinkodaros žinginiams reikalingas geras turinys?

  1.     Socialiniai tinklai, kuriuose turinys gali būti kuriamas tekstų pagalba, paveiksliukais, video ir taip toliau. Žinoma, reikalingas profesionalumas, kadangi šiuo atveju kokybė – laimi. Ypač tokiu atveju, kai per turinį buriami klientai, kurie galiausiai gali pirkti arba pasinaudoti Jūsų paslaugomis.
  2.     SEO paslaugos yra dar vienas rinkodaros įrankis, kuris reikalauja gero turinio. Šįkart kalbame apie vidinį SEO, kuris apima informatyvius tekstus. Žinoma, juose reikalingi ir tinkami raktiniai žodžiai, tačiau bet kuriuo atveju greta jų – būtinas informatyvus bei įtraukiantis tekstas.
  3.     Žinoma, tokiu atveju, kai kuriate strategiją, kurios tikslas yra palaikyti ryšius su visuomene (PR). Svarbiausia, kad tai nėra įmonės reklama, kuri gali gerinti galimus klientus. Reikia galimiems klientams pateikti tikslią informaciją apie savo pasiūlymus.
  4.     PPC reklama (Pay Per Click) taip pat turi būti kokybiška. Dažniausiai ji pateikiama paveiksliukų pavidalu, tačiau taip pat gali patraukti dėmesį ir video formatu.
  5.     Remarketingas (pakartotinė rinkodara) – puikus pasirinkimas tokiu atveju, kai siekiate klientams apie save priminti. Tai galima padaryti labai patraukliai el. paštu arba per iššokančius langus naršymo ekrane.
  6.     Google Adwords turi ne tik atrodyti patraukliai, tačiau taip pat ir skleisti tinkamą žinią. Žinoma, puiku kai ji traukia akis tokia žinute kaip „išpardavimas“, „pasiūlymas tau“, tačiau taip pat svarbi kokybė, kuri dažniausiai pateikiama ne tik per gerą vizualiką, kuri atrodo patraukliai, tačiau ir per kūrybą.
  7.     Bei kitos reklamos strategijos, kuriose yra turinys, galintis patraukti į save dėmesį. Svarbiausia yra kokybė. O kaip ta kokybė atrodo? Vertinti reikia per santykį su verslu ir su galimais klientais.

Geras rinkodaros kompleksas

Svarbiausia atsiminti, kas turinio rinkodara, kaip ir visa rinkodara apskritai, reikalauja smulkmeniškumo, kadangi tik kiekviena grandinės dalis sąveikaudama su kitomis – galiausiai padeda pasiekti tikslą, kuris ir buvo aptartas straipsnio pradžioje.

Kaip atrodo geras rinkodaros kompleksas?

  1. Svarbiausia kurti strategiją, kuri orientuota į galimą klientą
  2. Reikia sužinoti – kas yra Jūsų klientas.
  3. Nustatykite tikslą, kuris yra realus ir apčiuopiamas.
  4. Būtina išsigryninti paslaugos arba prekės svarbiausias savybes bei naudas.
  5. Analizuojama situacija ir kuriamas toks produktas, kuris atitiktų galimo kliento poreikius.
  6. Kuriama tinkama kainodara, kuri ne tik telpa į paslaugos arba kainos rėžius, tačiau taip pat ir atitinka potencialaus kliento galimybes.
  7. Reikalingas geras komunikacijos planas, kuris „eina koja kojon“ su rinkodaros planu. Kaip bendrausite su savo klientais? Kokia platforma ir kaip?
  8. Ieškomi geriausi komunikacijos kanalai.
  9. Pasirenkamos pačios tinkamiausios reklamos priemonės.

Parduoti galima bet ką! Tik reikia žinoti kaip!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *