SEO specialistas yra asmuo, kurio darbas „pasirūpinti” Jūsų internetine svetaine arba elektronine prekybos vieta. Tiksliau – atlikti optimizaciją, kuri padėtų svetainei pakliūti į pirmąsias Google bei kitų paieškos sistemų pozicijas. Optimizacijos metu atliekami detalūs tam tikrų komponentų vertinimai, konkurentų analizės, susipažįstama su verslu, ieškomos tinkamiausios strategijos tikslui pasiekti.
Geriausias SEO specialistas ir jo kompetencijos
SEO specialisto profesija apima šiuos darbus:
- Raktinių žodžių tyrimo technikos bei metodologijos.
- Darbui atlikti asmuo yra įvaldęs tam tikras programas, kurios padeda atlikti optimizaciją: Google Analytics, Google Search Console ir kt.
- SEO specialistas yra atsakingas už turinio valdymo kūrimo ir koregavimo specifikacijas.
- Tai asmuo, kuris pasirūpina, kad svetainėje arba el. parduotuvėje būtų įdiegta call-to-action sistema.
- Žinoma, sutvarkomas svetainės turinys.
- Pasirūpinama, kad svetainė pasiektų aukštos kokybės atgalinės nuorodos.
- Ir kitos kompetencijos, kurios apima išorinę bei vidinę optimizacijas.
SEO specialisto darbas yra ne tik labai kruopštus, tačiau taip pat reikalauja ir nuolatinio tobulinimosi, inovacijų sekimo, galiausiai, komponavimo senų bei naujų technikų, kurios padeda pasiekti geresnius optimizacijos rezultatus.
Ar būtina samdyti SEO specialistą?
Kadangi šiuo metu internete galima rasti daug informacijos apie SEO optimizaciją, kai kurie nusprendžia, kad gali patys atlikti ją savo puslapiui. Pirmiausia pasikartosime, kad tai labai detalaus kruopštumo bei nuolatinio domėjimosi reikalaujanti sfera, tad reikia įvertinti savo laiko galimybes, kurių SEO optimizavimas reikalauja tikrai nemažai. Jeigu norite bent kiek prisidėti prie savo svetainės gerinimo – tokiu atveju siūlome patiems tvarkyti vidinį svetainės turinį. Tačiau kodus bei raktinių žodžių analizes palikti specialistams. Bandydami atlikti optimizaciją – vertinkite rezultatus. Tai turėtų padėti suprasti – ar savarankiškas darbas buvo našus.
Pasižiūrėkite, ar lankytojų srautas tapo didesnis, ar tinkamai pasirinkote raktinius žodžius, žinoma, ar Jus dažniausiai pasiekia vartotojai iš kompiuterių ar mobiliųjų. Aspektų yra daug ir kuo daugiau bus palyginta – tuo paprasčiau bus galima pamatyti naudą. Lygiai taip pat galima stebėti ir SEO specialisto suteikiamų paslaugų naudą, vertinti progresą.
Jei turite pakankamai žinių ir patirties SEO srityje, galite patys optimizuoti savo svetainę. Yra daugybė internetinių išteklių ir mokymų, kurie gali padėti jums pradėti. Tačiau jei nesate tikri, nuo ko pradėti, arba neturite laiko patys atlikti SEO darbus, SEO specialistas gali jums padėti. SEO specialistų duona – nėra lengva. Ne veltui daugelis supranta, kad specialistas turi labai platų kompetencijų ratą, kurios leidžia operatyviai išnaudoti įvairius įrankius ir padėti verslui pasiekti daugiau. Akivaizdu, kad geri SEO specialistai – tikrai efektyvus metodas, galintis padėti pritraukti daugiau klientų. Svarbiausia yra investuoti į SEO specialistą, kuris tikrai išmano ką daro.
Kas yra SEO specialistas ir kodėl verta naudotis jo paslaugomis?
Jeigu norite, kad Jūsų internetinis puslapis būtų aukštesnėse Google pozicijose, galėtumėte džiaugtis kur kas geresne reputacija – tokiu atveju SEO paslaugos rekomenduojamos, kadangi jos dažnai įvardijamos kaip geriausia skaitmeninio marketingo galimybė.
SEO specialistas yra profesionalas, turintis žinių ir įgūdžių, skirtų svetainių optimizavimui paieškos sistemoms (SEO). SEO tikslas – pagerinti svetainės matomumą paieškos rezultatuose, tokiuose kaip „Google“, „Bing“ ar „Yahoo“, siekiant pritraukti daugiau organinio srauto ir potencialių klientų.
SEO paslaugos – reikalingos, nes…
Gerai optimizuota svetainė pritraukia daugiau lankytojų iš organinės paieškos, o tai reiškia daugiau potencialių klientų jūsų verslui. Taip pat SEO gali būti efektyvesnė ir pigesnė rinkodaros priemonė nei tradicinė reklama, pvz., spausdinimas ar televizija. Aukštos kokybės lankytojai, ateinantys iš paieškos sistemų, labiau linkę atlikti norimus veiksmus, pvz., pirkti produktus ar užsisakyti paslaugas. Aišku, kuo dažniau jūsų svetainė rodoma paieškos rezultatuose, tuo labiau jūsų prekės ženklas tampa žinomas ir atpažįstamas.
Šiandien beveik kiekvienas verslas naudoja SEO. Samdydami SEO specialistą, galite įsitikinti, kad nepasiliksite nuo konkurentų. SEO yra karalius, tačiau tinkamai jį įvalfyti – tikrai gali ne kiekvienas. Juk paieškos sistemose kasdien atsiranda daug naujų konkutentų ir be SEO paslaugų – juos gali būti nugalėti labai sunku.
Apibendrinus, SEO – būtinos, kai:
- Jūsų pildomas turinys sulaukia daug konkurencijos.
- Kai norite padidinti pardavimus arba skaitomumą.
- Kai staiga krito lankytojų skaičius.
- Kai ieškote ilgalaikės reklamos alternatyvos.
- Kai norite padidinti savo verslo vardo žinomumą.
- Kai rūpinatės savo reputacija.
Gerai optimizuota svetainė yra patogesnė vartotojams, o tai gali pagerinti jūsų prekės ženklo įvaizdį ir padidinti klientų lojalumą.
Geras SEO specialistas – irgi ne „dievas”
SEO specialistas tikslui pasiekti naudojasi tam tikromis priemonėmis, kurios yra legalios ir kurias reglamentuoja Google. Taip pat rezultatams įtaką daro ne tik Google, tačiau ir konkurentai, tad išoriniai veiksniai reguliuoja pozicijas. Štai todėl naudinga sudaryti ilgalaikį planą, kurio tikslas ne tik pasiekti geras pozicijas paieškos sistemoje, tačiau taip pat ir jas išlaikyti.
SEO specialistas nėra tas asmuo, kuris gali padėti pasiekti rezultatą labai greitai. Jeigu Jums to reikia – siūlome daugiau pasidomėti Google ads. Specialistas taip pat negali garantuoti pirmos pozicijos paieškos sistemoje, kadangi tai priklauso nuo daugelio veiksnių. SEO specialistas nėra atsakingas už klaidas su kuriomis susiduriama dėl serverio arba domeno.
Profesionalios SEO paslaugos – prasideda nuo konsultacijų
Jeigu planuojate pirminę konsultaciją su SEO specialistu – tokiu atveju siūlome sau atsakyti į kelis klausimus, kurie padės pasiruošti pokalbiui ir geriau “susišnekėti”.
- Ar svetainės padeda tiesiogiai uždirbti?
- Kokio rezultato yra tikimasi?
- Kokios reklamos galimybės naudojamos papildomai?
- Kaip ir kokiu būdu klientas tikisi gauti informaciją apie atliktus darbus?
- Kaip bus pamatuojamas rezultatas?
- Kiek ilgai verslas funkcionuoja?
- Kokias paslaugas siūlo verslas?
- Ir kiti panašūs klausimai.
Pirmiausia atliekamas SEO auditas, kuris gali padėti klientui gana tiksliai suprasti situaciją, kurioje yra jo internetinis puslapis. Pagal tai parenkama SEO strategija. Svarbu tai, kad gera SEO strategiją paruošti reikia laiko, tad niekada nepasikliaukite tais, kurie teigia, kad SEO paslaugas gali atlikti per kelias dienas. Tai yra tiesiog neįmanoma. Geriausi SEO specialistai suvokia, kad tai yra laiko ir kruopštumo reikalaujantis darbas. Taigi, atsargiai rinkitės SEO agentūrą ir žiūrėkite, kokių SEO darbų jie yra atlikę.
SEO specialistas nėra magas, tačiau jo atliekami darbai – daro stebuklus!