Išorinis SEO optimizavimas – pagalba Jūsų verslui

Išorinis SEO yra optimizacijos dalis, kuri yra orientuota ne tik į pačios svetainės tvarkymą, tačiau į populiarinimą. Išorinio SEO tikslas, kad paieškos sistema tam tikrą internetinį puslapį (šiuo atveju Jūsų) pripažintų kaip patikimą, naudingą, galiausiai, kaip reikalingą ir todėl pradėtų aktyviau jį rodyti naršytojams, kurie Google suveda tam tikrus raktinius žodžius atitinkančius Jūsų paslaugų tematiką.

Išorinis SEO optimizavimas – autoriteto gerinimui

išorinis seo

Kadangi išorinio SEO tikslas yra sukurti kuo geresnę nuomonę apie Jūsų puslapį – jis gali būti vadinamas autoriteto gerinimo procesu. Reikalauja – plataus skirtingų priemonių naudojimo, kurios vieningai juda link to paties tikslo.

Autoritetas yra gerinamas vienu metu komplektuojant skirtingas priemones: citavimo kiekius, paminėjimus socialiniuose tinkluose, atgalines nuorodas straipsniuose ir kt.

Ne visada svarbiausias yra nuorodų kiekis, kadangi koncentruotis reikia ir ties kokybe. Kiekviena internetinė svetainė yra individuali, tad būtent pagal ją pasirenkami tinkamiausi išorinių nuorodų kūrimo būdai bei jų kiekis.

Žinoma, įdirbis turi būti ne mažesnis nei pas konkurentus, kadangi tik tokiu atveju pirmiausia pranoksite juos, o paskui galėsite užsitvirtinti pirmąsias pozicijas Google paieškos sistemoje.

Kas yra išorinis SEO ir kokie darbai laukia?

Kaip jau minėjome, priklausomai nuo kiekvieno projekto situacijos – gali reikėti daugiau arba mažiau darbų, juolab, pasirenkamos konkrečios, labiausiai tinkamos priemonės. Dažniausiai derinamos yra pateiktos žemiau.

Atgalinių nuorodų kūrimas – svarbi SEO paslaugos dalis

Atgalinės nuorodos (backlinks) yra viena iš svarbiausių SEO (paieškos sistemų optimizavimo) dalių. Jos yra nuorodos iš kitų svetainių į jūsų svetainę ir signalizuoja paieškos sistemoms, kad jūsų turinys yra vertingas ir patikimas. Kuo daugiau aukštos kokybės atgalinių nuorodų turite,
Jos veda į Jūsų internetinį puslapį. Nuorodos dažniausiai talpinamos straipsniuose, kuriuose dominuoja Jūsų paslaugoms tinkamiausia tematika.
Geriausias būdas pritraukti atgalines nuorodas yra sukurti aukštos kokybės, informatyvų ir įtraukiantį turinį, kurį žmonės norės pasidalinti su kitais. Tai gali būti straipsniai, tinklaraščio įrašai, vaizdo įrašai, infografikai ar kitas turinys, atitinkantis jūsų tikslinės auditorijos poreikius.

Žalingų nuorodų šalinimas iš optimizuojamos svetainės bei kitų šaltinių

Taip pat atliekamas ir kenksmingų atgalinių nuorodų naikinimas. Reikalingas ypač tokiu atveju, kai ilgą laiką nebuvo peržiūrimas puslapio viešinimas, taip pat, kaip SEO paslaugos buvo atliktos anksčiau ir po ilgos pertraukos reikalingas atgaivinimas.
„Google Search Console“ įrankis leidžia jums pateikti „Google“ sąrašą žalingų nuorodų, kurias radote savo svetainėje. „Google“ peržiūrės jūsų pateiktą sąrašą ir, jei patvirtins, pašalins nuorodas iš paieškos rezultatų.
Jei nepavyksta susisiekti su svetainių savininkais arba jei „Google“ atsisako pašalinti nuorodas, galite jas atsižymėti naudodami „Google Search Console“ įrankį. Tai praneša „Google“, kad nenorite, kad šios nuorodos būtų naudojamos jūsų svetainės reitingui apskaičiuoti.

Socialinių tinklų svarba – SEO rezultatų siekiui

Išorinis SEO taip pat apima darbą su socialiniais tinklais. Juose naudojama ne tik citavimo technika, tačiau ir teigiamos reputacijos kūrimas. Socialiniai tinklai vaidina vis didesnį vaidmenį SEO (paieškos sistemų optimizavimo) procese. Nors tiesiogiai jie neturi įtakos reitingui paieškos rezultatuose, tačiau socialiniai signalai, gaunami iš socialinių tinklų, gali padėti pagerinti jūsų svetainės matomumą, autoritetą ir pasitikėjimą ja.
Bei kiti veiksmai, kurie naudingi puslapiui ir atliekami jo „išorėje“, o ne viduje.
Vienu metu atliekami keli skirtingi darbai, kurių visų tikslas yra pagerinti puslapio reputaciją ir pasiekti aukštesnes pozicijas paieškos sistemoje.

Išorinis SEO – tik tada, kai vidinio SEO darbai baigti?

Turbūt ne kartą teko girdėti, kad išorinis SEO naudingas tik tokiu atveju, kai vidinis SEO jau yra atliktas. Ar tai yra tiesa? Dalinai – taip. Žinoma, galime atlikti išorinę puslapio optimizaciją ir be vidinio SEO, tačiau dažniausiai tokiu atveju rezultatai yra kur kas mažesni. Juolab, net jeigu Jūsų puslapis bus dažnai aplankomas, tai dar nereiškia, kad jame naršytojai praleis daugiau laiko. Jeigu puslapis krauna lėtai, jis nėra patrauklus, informacijos daug ir ji nereikalinga, tikėtina, kad kartą Jūsų puslapyje apsilankę žmonės – daugiau negrįš. Taigi, pirmiausia reikia sutvarkyti puslapio turinį, o tik tada imtis priemonių jo reklamavimui.

Išorinį SEO atlikti galima greitai

Vidinis SEO yra atliekamas tik kartą, nebent atsiranda pasikeitimų puslapyje. Tuo tarpu išorinis SEO reikalauja nuolatinio darbo, atnaujinimų, kadangi konkurentai – taip pat naudojasi reklamos galimybėmis, tad reikia juos pranokti. Labai svarbu palaikyti nuolatinį atgalinių nuorodų į svetainę kūrimo skaičių. Jis turi būti reguliarus, geriau mažiau – tačiau nuolatos.

Kiek kainuoja išorinis SEO?

Neįvertinus puslapio sunku atsakyti – kokia bus išorinio SEO kaina. Juolab, visada rekomenduojame užsisakyti išorinį kartu su vidiniu, kadangi reklamuoti išoriniams šaltiniams siūloma tik tada, kai pats puslapio vidus yra pilnai paruoštas naudojimui. Taigi, kiekvienas projektas yra skaičiuojamas individualiai, tad susisiekite ir galėsime nurodyti išorinio SEO kainą skirtą Jūsų projektui optimizuoti.

Išorinis SEO – Jūsų sėkmės garantas.

Kiti straipsniai

SEO auditasSEO optimizavimas

Raktažodžiai: kas ir kam?

Keywords Research arba kitaip raktažodžių tyrimas dažniausiai reikalingas tokiu atveju, kai planuojama svetainei atlikti SEO optimizaciją arba užsakyti Google ads reklamos paslaugas. Atlikus tyrimą galima…