Išorinis SEO yra optimizacijos dalis, kuri yra orientuota ne tik į pačios svetainės tvarkymą, tačiau į populiarinimą. Išorinio SEO tikslas, kad paieškos sistema tam tikrą internetinį puslapį (šiuo atveju Jūsų) pripažintų kaip patikimą, naudingą, galiausiai, kaip reikalingą ir todėl pradėtų aktyviau jį rodyti naršytojams, kurie Google suveda tam tikrus raktinius žodžius atitinkančius Jūsų paslaugų tematiką.
Išorinis SEO optimizavimas – autoriteto gerinimui

Kadangi išorinio SEO tikslas yra sukurti kuo geresnę nuomonę apie Jūsų puslapį – jis gali būti vadinamas autoriteto gerinimo procesu. Reikalauja – plataus skirtingų priemonių naudojimo, kurios vieningai juda link to paties tikslo.
Autoritetas yra gerinamas vienu metu komplektuojant skirtingas priemones: citavimo kiekius, paminėjimus socialiniuose tinkluose, atgalines nuorodas straipsniuose ir kt.
Ne visada svarbiausias yra nuorodų kiekis, kadangi koncentruotis reikia ir ties kokybe. Kiekviena internetinė svetainė yra individuali, tad būtent pagal ją pasirenkami tinkamiausi išorinių nuorodų kūrimo būdai bei jų kiekis.
Žinoma, įdirbis turi būti ne mažesnis nei pas konkurentus, kadangi tik tokiu atveju pirmiausia pranoksite juos, o paskui galėsite užsitvirtinti pirmąsias pozicijas Google paieškos sistemoje.
Kas yra išorinis SEO ir kokie darbai laukia?
Atgalinių nuorodų kūrimas – svarbi SEO paslaugos dalis

Žalingų nuorodų šalinimas iš optimizuojamos svetainės bei kitų šaltinių

Socialinių tinklų svarba – SEO rezultatų siekiui
Vienu metu atliekami keli skirtingi darbai, kurių visų tikslas yra pagerinti puslapio reputaciją ir pasiekti aukštesnes pozicijas paieškos sistemoje.
Išorinis SEO – tik tada, kai vidinio SEO darbai baigti?
Turbūt ne kartą teko girdėti, kad išorinis SEO naudingas tik tokiu atveju, kai vidinis SEO jau yra atliktas. Ar tai yra tiesa? Dalinai – taip. Žinoma, galime atlikti išorinę puslapio optimizaciją ir be vidinio SEO, tačiau dažniausiai tokiu atveju rezultatai yra kur kas mažesni. Juolab, net jeigu Jūsų puslapis bus dažnai aplankomas, tai dar nereiškia, kad jame naršytojai praleis daugiau laiko. Jeigu puslapis krauna lėtai, jis nėra patrauklus, informacijos daug ir ji nereikalinga, tikėtina, kad kartą Jūsų puslapyje apsilankę žmonės – daugiau negrįš. Taigi, pirmiausia reikia sutvarkyti puslapio turinį, o tik tada imtis priemonių jo reklamavimui.
Išorinį SEO atlikti galima greitai
Kiek kainuoja išorinis SEO?
Neįvertinus puslapio sunku atsakyti – kokia bus išorinio SEO kaina. Juolab, visada rekomenduojame užsisakyti išorinį kartu su vidiniu, kadangi reklamuoti išoriniams šaltiniams siūloma tik tada, kai pats puslapio vidus yra pilnai paruoštas naudojimui. Taigi, kiekvienas projektas yra skaičiuojamas individualiai, tad susisiekite ir galėsime nurodyti išorinio SEO kainą skirtą Jūsų projektui optimizuoti.
Išorinis SEO – Jūsų sėkmės garantas.