SeoPartneriai.lt

e-komercija

E-komercija: ko reikia, kad pavyktų pranokti konkurentus?

Sunkiai galite įsivaizduoti savo gyvenimą be interneto? Tai – visiškai natūralu, kadangi virtualus pasaulis suteikia mums galimybę bendrauti, pirkti, rasti informaciją, pateikti save ir atlikti daugelį kitų darbų, procesų, kurie šiuolaikiniam žmogui yra net gyvybiškai svarbūs.

Natūralu, kad internetas reikalingas ne tik kiekvienam mūsų, tačiau ir verslui, kuris naudodamasis virtualaus pasaulio ištekliais gali optimizuoti darbą, padaryti jį našesniu ir taip ne tik pralenkti konkurentus, tačiau ir tapti puikiai žinomu už Lietuvos ribų.

e-komercija

Galima sakyti, kad atsiradus internetui – požiūris į elektroninę komerciją visiškai pakito. Ir nors vis dar galima rasti tokių mažų verslų, kurie ignoruoja interneto galimybes, tačiau kam sulėtinti savo augimo tempus, kai galima juos paspartinti?

Elektroninės komercijos išraiškos būdai

E-komercija gali būti realizuojama labai skirtingais pavidalais ir ji apima labai daug skirtingų komponentų, kurie veda link to paties verslo tikslo, kuris dažniausiai siejamas su didesne įtaka rinkoje ir tuo pačiu didesniais pardavimais. Pateiksiu kelis e-komercijos tipus, kurie padės geriau suvokti šios galimybės svarbą versle.

  •         Elektroninės parduotuvės.
  •         Aukcionų galimybės.
  •         Skelbimų pateikimas.
  •         Netiesioginiai pardavimai.

Galima pasidžiaugti, kad vis daugiau verslininkų vietoje fizinės prekybos vietos renkasi elektronines, kurių išlaikymas ne tik pigiau kainuoja, tačiau derinant su geromis reklamos galimybėmis – padeda ir greičiau įsitvirtinti. Elektroninė parduotuvė – vieta, kurioje gali būti parduodamos prekės arba paslaugos. Daugeliui patinka ir tai, kad galima rasti labai platų dizainų pasirinkimą, paprastai kurti aprašymus, kurie reikalingi ne tik skaitytojui, tačiau ir Google robotams.Greta elektroninių prekybos vietų vis dažniau minimi aukcionai, kurie suteikia galimybę ne tik parduoti prekes arba paslaugas už labiausiai priimtiną kainą, tačiau taip pat ir sulaukia klientų dėmesio, kurie vėliau domėsis kitais Jūsų pasiūlymais. Nors Lietuvoje pardavimas aukcionais internete dar nėra labai aktyvus ir galima rasti vos kelis internetinis puslapius, kurie atrodo solidžiai ir pritraukia nemažai klientų, visgi, pasaulyje tai labai mėgstama praktika. Visiems puikiai žinomas eBay bei kitos platformos, kurios džiugina ne tik juridinius, tačiau ir fizinius asmenis.Pardavimams taip pat puikiai pasitarnauja skelbimai. Jie gali būti talpinami internetiniuose puslapiuose, kurie būtent ir yra skirti tam tikros prekės arba paslaugos pardavimams. Taip pat skelbimai gali būti talpinami ir socialiniuose tinkluose, kurie dažnai puikiai matomi ne tik draugų, tačiau ir kitų žmonių rate, kurie buriasi dėl tam tikros srities. Tai padeda kur kas paprasčiau pasiekti tikslinius pirkėjus, o daugelis pardavėjų būtent to ir siekia. Skelbimų portalai gali būti mokami arba ne. Šių pasirinkimas yra labai platus, tad esame tikri, kad kiekvienas ras tai, ko ieško.Galiausiai, šiuo metu daugeliui verslininkų labai tinka ir patinka netiesioginiai pardavimai, kurie suteikia galimybę parduoti tam tikras prekes arba paslaugas ne vietoje, kuri yra skirta pardavimams, tačiau per tekstus, per video ir panašiai. Žinoma, dažniausiai kuriama tam tikra platforma, kurioje pateikiama detali info, tačiau pats pardavimas vyksta per visiškai kitą vietą. Tai yra į SEO orientuoti straipsniai, Youtube reklama bei kitos galimybės, kurios padeda pasiekti savo klientus.

b

Elektroninės bankininkystės galimybės

Kalbant apie elektroninę komerciją taip pat būtina paminėti ir banko galimybes, kurios padeda šiuolaikinei prekybai virtualiame pasaulyje kur kas paprasčiau atlikti apmokėjimus. Galima drąsiai sakyti, kad jeigu ne elektroninė bankininkystė – prekyba internete taip pat nevyktų taip našiai arba net nevyktų apskritai. Juk šiais laikais žmonės neturi daug laisvo laiko, kurį gali skirti prekybai. Dėl to ir pirkimas internetu tapo toks patogus. Galima ne tik greitai rasti reikalingą prekę, tačiau taip pat efektyviai už ją sumokėti paspaudus vos kelis skaičiukus.

Kaip pradėti parduoti internetu?

Galima išgirsti ir skaityti labai daug gražių istorijų, kurios tampa tarsi stimulu pagaliau viską imti į savo rankas ir taip pat išbandyti prekybą internetu. Žinoma, dažniausiai patys pirmi žingsniai ne tokie lengvi kaip kad gali atrodyti, tačiau pasirinkus tinkamus metodus, galiausiai, esame tikri, kad Jums pavyks tinkamai išvystyti verslą internete. Pateiksime kelis patarimus, kurie galbūt padės jums susidaryti žingsnių planą.

  1.     Pirmas ir bene pats svarbiausias žingsnis yra platformos, kuri labiausiai tinka Jūsų verslui, pasirinkimas. Dažniausiai daugelis pradeda nuo prekybos vietų socialiniuose tinkluose. Kodėl? Nes tai beveik nekainuoja. Investicijos dažniausiai skirtos reklamai. Jeigu sėkmė lydi – laikas pagalvoti apie elektroninę prekybos vietą. Nebūtina jos pirkti. Galima nuomoti. Pigiau, paprasta, patogu. Prekybai dažniausiai pasirenkama WooCommerce platforma, tačiau puikiai tiks ir WordPress su įskiepiais, Opencart, Prestashop, Magento arba Shopify.
  2.     Tinkamos verslo srities pasirinkimas yra kitas labai rimtas žingsnis, kuris dažnai reikalauja detalios analizės. Kuo prekiauti, kad tikrai pavyktų sulaukti dėmesio? Ar dar viena prekybos vieta – nebus per daug? Galvojant apie prekes arba paslaugas, kuriomis planuojate prekiauti – taip pat siūlome iškart pagalvoti ir apie reklamos būdus, kurie tiks. Tokiu atveju net ir konkurencija sfera galbūt nekels tiek daug baimių.
  3.     Ar sugalvojote, koks dizainas labiausiai tinka Jūsų prekybos vietai apibūdinti? Reikalingas net ir puikiai įsimenamas logo, kuris gali garantuoti, jog pavyks save realizuoti klientų atmintyje.
  4.     Daugelis pamiršta, kad saugumas yra svarbiausia. Tai reiškia, kad turite rūpintis ne tik  SSL sertifikatu, tačiau ir laikytis BDAR reikalavimų, kurie leis Jūsų klientams būti ramiais, kad po apsipirkimo jų nelauks šūsnis reklamos. Neatgrasykite savo klientų nuo pakartotinio pirkimo. Garantuokite jiems saugią ir malonią praktiką.
  5.     Kaip jau minėjome – apmokėjimas elektronine bankininkyste yra labai svarbi funkcija, kuri paskatina pirkti. Svarbiausia yra pasiūlyti bent jau kelias apmokėjimo galimybes, kad klientas galėtų rinktis jam labiausiai tinkamą. Tai, kaip verslininkui, Jums kainuos. Tačiau atsipirkimas beveik 100 %. Tik kinta laiko tarpas – per kiek.
  6.     Pasikartosiu, kad reikalinga gera reklama. Šiais laikais be jos pasiekti klientus tikrai labai sunku, kai kuriais atvejais net neįmanoma. Pačioje pradžioje visada geriausia yra tartis su reklamos specialistais, kurie pagal Jūsų verslo idėją pasiūlys ir labiausiai tinkamą strategiją. Plačiau apie rinkodaros strategiją galite skaityti kitame mūsų straipsnyje.

Ar yra vienas atsakymas į klausimą – ar geriau pradėti verslą internete, ar fiziniu pavidalu? Vieno atsakymo tikrai nebus. Kinta pačių verslininkų poreikiai bei galimybės, kinta tikslinė auditorija, galiausiai kinta ir pasaulis prie kurio pokyčio prisidedame kiekvienas iš mūsų. O verslininkai, kurie nori likti rinkoje – turi reaguoti į tuos pokyčius, mokytis iš jų ir tuo pačiu klientams siūlyti tai, ko jiems reikia. Tik tokiu atveju pavyks būti konkurencingu. O praktika tokia, kad daugelis mūsų vis labiau skaitmenizuojasi. Tai galbūt tai daryti verta ir verslui?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *