SeoPartneriai.lt

kaip pasirinkti seo specialistą?

Kaip pasirinkti SEO specialistą ?

SEO specialistas

SEO specialistas yra asmuo, kurio darbas „pasirūpinti” Jūsų internetine svetaine arba elektronine prekybos vieta. Tiksliau – atlikti optimizaciją, kuri padėtų svetainei pakliūti į pirmąsias Google bei kitų paieškos sistemų pozicijas. Optimizacijos metu atliekami detalūs tam tikrų komponentų vertinimai, konkurentų analizės, susipažįstama su verslu, ieškomos tinkamiausios strategijos tikslui pasiekti.

SEO SPECIALISTO KOMPETENCIJOS

SEO specialisto profesija apima šiuos darbus:

  • Raktinių žodžių tyrimo technikos bei metodologijos.
  • Darbui atlikti asmuo yra įvaldęs tam tikras programas, kurios padeda atlikti optimizaciją: Google Analytics, Google Search Console ir kt.
  • SEO specialistas yra atsakingas už turinio valdymo kūrimo ir koregavimo specifikacijas.
  • Tai asmuo, kuris pasirūpina, kad svetainėje arba el. parduotuvėje būtų įdiegta call-to-action sistema.
  • Žinoma, sutvarkomas svetainės turinys.
  • Pasirūpinama, kad svetainė pasiektų aukštos kokybės atgalinės nuorodos.
  • Ir kitos kompetencijos, kurios apima išorinę bei vidinę optimizacijas.

SEO specialisto darbas yra ne tik labai kruopštus, tačiau taip pat reikalauja ir nuolatinio tobulinimosi, inovacijų sekimo, galiausiai, komponavimo senų bei naujų technikų, kurios padeda pasiekti geresnius optimizacijos rezultatus.

SEO savarankiškai. Ar man pavyks?

Kadangi šiuo metu internete galima rasti daug informacijos apie SEO optimizaciją, kai kurie nusprendžia, kad gali patys atlikti ją savo puslapiui. Pirmiausia pasikartosime, kad tai labai detalaus kruopštumo bei nuolatinio domėjimosi reikalaujanti sfera, tad reikia įvertinti savo laiko galimybes, kurių SEO optimizavimas reikalauja tikrai nemažai. Jeigu norite bent kiek prisidėti prie savo svetainės gerinimo – tokiu atveju siūlome patiems tvarkyti vidinį svetainės turinį. Tačiau kodus bei raktinių žodžių analizes palikti specialistams. Bandydami atlikti optimizaciją – vertinkite rezultatus. Tai turėtų padėti suprasti – ar savarankiškas darbas buvo našus. Pasižiūrėkite, ar lankytojų srautas tapo didesnis, ar tinkamai pasirinkote raktinius žodžius, žinoma, ar Jus dažniausiai pasiekia vartotojai iš kompiuterių ar mobiliųjų. Aspektų yra daug ir kuo daugiau bus palyginta – tuo paprasčiau bus galima pamatyti naudą. Lygiai taip pat galima stebėti ir SEO specialisto suteikiamų paslaugų naudą, vertinti progresą.

Ar man reikalingas SEO specialistas ?

Jeigu norite, kad Jūsų internetinis puslapis būtų aukštesnėse Google pozicijose, galėtumėte džiaugtis kur kas geresne reputacija – tokiu atveju SEO paslaugos rekomenduojamos, kadangi jos dažnai įvardijamos kaip geriausia skaitmeninio marketingo galimybė.

SEO paslaugos – reikalingos, kai:

  • Jūsų pildomas turinys sulaukia daug konkurencijos.
  • Kai norite padidinti pardavimus arba skaitomumą.
  • Kai staiga krito lankytojų skaičius.
  • Kai ieškote ilgalaikės reklamos alternatyvos.
  • Kai norite padidinti savo verslo vardo žinomumą.
  • Kai rūpinatės savo reputacija.

SEO specialisto ribotumas

SEO specialistas tikslui pasiekti naudojasi tam tikromis priemonėmis, kurios yra legalios ir kurias reglamentuoja Google. Taip pat rezultatams įtaką daro ne tik Google, tačiau ir konkurentai, tad išoriniai veiksniai reguliuoja pozicijas. Štai todėl naudinga sudaryti ilgalaikį planą, kurio tikslas ne tik pasiekti geras pozicijas paieškos sistemoje, tačiau taip pat ir jas išlaikyti.

SEO specialistas nėra tas asmuo, kuris gali padėti pasiekti rezultatą labai greitai. Jeigu Jums to reikia – siūlome daugiau pasidomėti Google ads. Specialistas taip pat negali garantuoti pirmos pozicijos paieškos sistemoje, kadangi tai priklauso nuo daugelio veiksnių. SEO specialistas nėra atsakingas už klaidas su kuriomis susiduriama dėl serverio arba domeno.

Konsultacija su SEO specialistu

Jeigu planuojate pirminę konsultaciją su SEO specialistu – tokiu atveju siūlome sau atsakyti į kelis klausimus, kurie padės pasiruošti pokalbiui ir geriau “susišnekėti”.

  • Ar svetainės padeda tiesiogiai uždirbti?
  • Kokio rezultato yra tikimasi?
  • Kokios reklamos galimybės naudojamos papildomai?
  • Kaip ir kokiu būdu klientas tikisi gauti informaciją apie atliktus darbus?
  • Kaip bus pamatuojamas rezultatas?
  • Kiek ilgai verslas funkcionuoja?
  • Kokias paslaugas siūlo verslas?
  • Ir kiti panašūs klausimai.

SEO specialistas nėra magas, tačiau jo atliekami darbai – daro stebuklus!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *